ورزش

اولین مربی لیگ‌برتری استعفا داد

در آستانه شروع مسابقات؛

مدیرعامل آلومینیوم اراک تایید کرد محمود خوراکچی تیم‌ فوتسال این باشگاه را ترک‌ کرده است.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تمامی اخبار فوتسال ایران به جدایی‌ها و اتفاقات تیم ایرالکو تعلق داشت. خریدهای مطرح با توجه به کاهش قرارداد اقدام به ترک باشگاه کردند و در راس آن‌ها سرمربی تیم محمود خوراکچی متقابلاً برای جدایی با مدیران توافق کرد. شکست در نقل‌وانتقالات و کاهش بودجه مصوبه برای رشته فوتسال باعث شد تا ایرالکو و مربی شناخته شده این تیم راه خود را جدا کنند. واقعیت این است، خوراکچی بلافاصله پس از بسته شدن پرونده فصل قبل برای تحول‌سازی و آماده کردن تیمی قدرتمند برای سال جاری شروعی چشمگیر در مارکت بهاری فوتسال داشت و توافق با چند بازیکن جذاب و نامی، چشم‌ها را خیره کرده بود، اما طولی نکشید که بودجه مصوبه از سوی کارخانه آلومینیوم بر خلاف انتظارت و میل سرمربی ایرالکو پیش رفت و باعث ‌شد که قرارداد بازیکنان دچار تغییراتی از جمله کاهش دستمزد باشد و این موضوع جدایی بازیکنان و مربی را در پی داشت.

اولین مربی لیگ‌برتری استعفا داد

خوراکچی در نیم فصل سال گذشته همکاری خود را با آلومینیوم آغاز کرد  و آرزوی های بزرگش برای فصل جدید به سرعت از بین رفت. او در ۵۲ سالگی لیگ برتر را از خانه دنبال می‌کند و برای پیشنهادهای جدید منتظر لغزش همکارانش در باشگاه‌های مختلف خواهد بود. خوراکچی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با تیم تام دارد، پنج پیروزی، سه تساوی و پنج شکست، مجموعا ۱۸ امتیاز تیم فوتسال ایرالکو در نیم فصل دوم با خوراکی بود. 
باشگاه آلومینیوم هنوز هیچ تصمیمی در خصوص جایگزین خوراکچی نگرفته و قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای مهم در باشگاه برگزار شود تا سرمربی جدید سبزپوشان مشخص شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا