ورزش

اولین هشدار به مسی: فکر نکن لیگ آمریکا آسان است!

وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.

به گزارش “ورزش سه”، خبر پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی از همان لحظه مخابره‌اش لیگ MLS را زیر و رو کرده است. حضور این ستاره بزرگ آرژانتینی کمک بزرگی به رشد محبوبیت فوتبال در آمریکا خواهد کرد.

یکی از چهره‌هایی که هم سابقه درخشش در بالاترین سطح فوتبال اروپا را داشته و هم در حال حاضر در لیگ MLS فعالیت می‌کند و در نتیجه می‌تواند نظری کارشناسانه درباره شرایط لئو مسی در این لیگ ارائه بدهد وین رونی است.

1890810

رونی که در گذشته بازیکن منچستریونایتد بوده و در حال حاضر به عنوان سرمربی هدایت دی‌سی یونایتد را بر عهده دارد در مصاحبه با بی‌این اسپورتس گفت:” لیگ MLS در حال رشد است و ورود لئو مسی به این لیگ خبر خیلی خوبی است. شک ندارم که بازیکنهای خوب دیگری هم به آمریکا خواهند آمد. همه هیجان‌زده هستند و منتظرند او را اینجا در MLS ببینند”.

ولی وین رونی می‌گوید با اینکه مسی یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است اما سازگار شدنش با شرایط جدید در آمریکا ساده نخواهد بود. مربی دی‌سی‌ یونایتد گفت:” سازگار شدن با شرایط اینجا برای لئو راحت نیست. این لیگ، رقابت دشواری است و من بعید می‌دانم که مسی به محض ورود بتواند همه چیز را به شکل ناگهانی برای تیمش زیر و رو کند. ببینید، من معتقدم که مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است. در اینکه میلیونها نفر بازی‌هایش را در آمریکا دنبال می‌کنند و این برای MLS از نظر مالی خیلی سود دارد هیچ شکی وجود ندارد”.

1890811

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا