ورزش

اوپامکانو: نگرانم، مسی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است

دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل پی‌اس‌جی لیونل مسی را یک تهدید بزرگ دانست و گفت ستاره آرژانتینی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است.

به گزارش “ورزش سه”، دایو اوپامکانو بیشتر از بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ با تهدید لئو مسی آشنا است. او و سایر بازیکنان تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 بارها شاهد حرکات استثنایی این ستاره آرژانتینی بودند و در نهایت جام طلایی را بر دستهای او مشاهده کردند.

مسی امشب بار دیگر مقابل اوپامکانو قرار می‌گیرد، این بار در بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. اوپامکانو که در ترکیب بایرن به عنوان دفاع وسط به میدان خواهد رفت می‌داند در مقابل مسی کار دشواری در پیش دارد.

1801877

مدافع فرانسوی بایرن به اکیپ گفت:” اگر حتی یک لحظه از مسی چشم بردارید کارتان ساخته است. به نظر من او باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است. او خودش را به پشت مدافع حریف می‌رساند و دائما در حال بررسی شما است که ببیند در موقعیت‌های مختلف چطور موضع‌ می‌گیرید. مسی واکنشهای حریف را نگاه می‌کند و او را بررسی می‌کند. لئو سعی می‌کند مدافع را به اشتباه بیندازد تا او را فراموش کند. برای همین است که می‌گوید یک لحظه هم نباید از او چشم برداشت. از این گذشته او جثه کوچکی دارد و همین گاهی برای فرار کردن به او کمک می‌کند. تا بخواهید پیدایش کنید مسی پاسش را داده است”.

1801878

مسی در فینال جام جهانی مقابل تیم ملی فرانسه دو گل به ثمر رساند و در ضربات پنالتی هم ضربه خود را به گل تبدیل کرد. او در فصل جاری برای پاری سن ژرمن 15 گل زده و 14 پاس گل ساخته است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا