ورزش

ایبای گومز خرید خوبی برای فولاد بوده است؟

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با اشاره به عملکرد هافبک اسپانیایی فولاد در دو بازی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از گومز که خرید پر سر و صدایی بود واقعا در این دو بازی چیزی ندیده ام.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد فولاد در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: به نظر من فولاد در دو بازی خود مقابل الغرافه و الاهلی امارات فرصت سوزی کرد و نتایج خوبی به دست نیاورد و باتوجه به این دو نتیجه امیدوارم فولاد فردا بتواند تیم آهال ترکمنستان را ببرد تا خیالش از بابت صعود راحت شود.

وی با بیان این که فولاد صدر درصد به برد مقابل آهال نیاز مبرم دارد، گفت: تنها راه فولاد برای صعود از گروه خود کسب سه امتیاز از این دیدار است.

این پیشکسوت فوتبال گفت: فولاد مقابل الغرافه خیلی خوب باری کرد اما در فوتبال نتیجه حرف می زند. ضمن این که برای من سوال است که فولاد پس از گل به خودی تیم الاهلی در بازی دوم، چطور نتواست از سه امتیاز محافظت کند.

وی افزود: در این دو بازی نقطه ضعف فولاد را عدم هماهنگی هافبک ها و فورواردها دیدم، موضوعی که مانع از رسیدن این تیم به برد شد. ضمن این که به نظرم خط دفاع خوب بود و نمره مثبت به خط دفاع فولاد می دهم.

سالمی همچنین با گله مندی از عملکرد ایبای گومز، عنوان کرد: از گومز که خرید پر سر و صدایی بود واقعا در این دو بازی چیزی ندیده ایم و نمی دانم بر چه اساسی این هافبک اسپانیایی جذب شده است. البته شاید هنوز با تیم هماهنگ نشده است که امیدوارم این مهم انجام شود و حضور او منجر به کمک به فولاد و کسب نتیجه این تیم در آسیا شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا