ورزش

ایجنت استراماچونی: اینتر از حضور طارمی لذت می‌برد

فدریکو پاستورلو یکی از بزرگترین مدیربرنامه های دنیا به تمجید از مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، کار انتقال مهدی طارمی به اینتر تمام شده است و تنها اعلام رسمی این خبر از رسانه های رسمی افعی ها باقی مانده است. مهاجم ایرانی پس از چند فصل درخشش در لباس پورتو و کسب عناوین متعدد، فصل بعد را در سن سیرو و برای قهرمان ایتالیا به میدان خواهد رفت.

چند هفته قبل بود که فدریکو پاستورلو، یکی از بزرگترین مدیربرنامه های فوتبال دنیا تصویری را از خودش در کنار مهدی طارمی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و اینگونه عملا پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی را تأیید کرد.

روز گذشته نیز پاستورلو که مدیربرنامه های دی فرای و آچربی نیز به شمار می رود، راهی ساختمان باشگاه اینتر شد تا درخصوص موکلانش با سران نراتزوری دیداری داشته باشد که او پس از خروج از ساختمان باشگاه، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

پاستورلو که به واسطه انتقال آندره آ استراماچونی به استقلال نیز راهی ایران شده بود، در میان صحبت هایش از مهدی طارمی گفت و اینکه هواداران اینتر از حضور او در تیمشان خوشحال خواهند شد.

پاستورلو درباره مهاجم ایرانی اینتر گفت: طارمی واقعاً بی صبرانه می‌خواهد کارش را در اینتر شروع کند، او چند ماه پیش انتخاب خودش را انجام داد و این یک سورپرایز فوق‌العاده خواهد بود. من فقط واسطه این مذاکره بودم، او موکل من نیست، اما یک مرد فوق العاده پیدا کردم.

او در ادامه اضافه کرد: با مهدی وقت گذراندم و باید بگویم او پسری دوست‌داشتنی است. مطمئناً او در اینتر خیلی خوب جا می افتد، برای هواداران نیز یک سورپرایز خوب خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا