ورزش

ایران در جام جهانی با برزیل استارت می زند

حدادی و یارانش بعد از 5 سال بازهم در جاکارتا؛

بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در گروه G جام جهانی در کشور اندونزی برگزار می شود.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته قرعه کشی جام جهانی بسکتبال 2023 در کشور فیلیپین با حضور مسئولان و ستاره های 32 تیم برتر جهان انجام شد و از ایران نیز حامد حدادی به همراه دبیرکل فدراسیون بسکتبال حضور داشتند. 
بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، ایران در گروه G جام جهانی با تیم های برزیل، اسپانیا و ساحل عاج همگروه شد؛ گروهی که بازی های آن در کشور اندونزی و شهر جاکارتا برگزار می شود.  
در حالی که این دوره از جام جهانی به میزبانی مشترک سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می شود، ایران باید در مرحله اول در اندونزی به میدان برود، همان کشوری که 5 سال قبل بازی های آسیایی در آن برگزار شد و در همین شهر جاکارتا حامد حدادی و دیگر یارانش در آن مقطع با وجود رسیدن به فینال، مقابل چین شکست خوردند و به مدال نقره بازی های آسیایی دست یافتند. 
حالا بعد از 5 سال ایران باید مقابل تیم های بزرگ جهان در اندونزی قرار بگیرد و در صورت صعود به دور بعدی شاید در کشورهای دیگر به میدان برود.  
جالب اینکه بلافاصله بعد از جام جهانی، تیم ملی بسکتبال ایران باید آماده حضور در بازی های آسیایی هانگژو شود که آن هم از اهمیت بالایی برای ورزش ایران برخوردار است.  

برنامه بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی به شرح زیر است: 
شنبه 4 شهریور: 
* ایران – برزیل 

دوشنبه 6 شهریور: 
* ایران – ساحل عاج 

چهارشنبه 8 شهریور: 
* ایران-اسپانیا

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا