ورزش

اینتر برای خرید دروازه‌بان دوم دست به کار شد

مذاکرات اینتر با جنوا بر سر جذب جوزپ مارتینز، دروازه‌بان این تیم، در حال پیشرفت است و انتظار می‌رود با وجود علاقه بورنموث، با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به همراه پاداش‌های دیگر به توافق برسند.

به گزارش  “ورزش سه ” ، اینتر به دنبال جانشینی برای یان زومر است زیرا امیل اودرو پس از پایان دوره قرضی به سمپدوریا بازگشته است. مذاکرات با جنوا برای جذب مارتینز که در اولین فصل حضورش در سری آ عملکرد خوبی داشت، به خوبی پیش می‌رود. در حال حاضر پیشنهاد روی میز ۱۵ میلیون یورو به همراه ۲ میلیون یورو پاداش است، در حالی که جنوا خواستار رقمی نزدیک به ۱۸ میلیون یورو است.

احتمالاً توافق با پرداخت ۱۵ میلیون یورو به همراه پاداش یا معاوضه بازیکن نهایی شود. بازیکنانی که ممکن است به جنوا منتقل شوند شامل مارتین ساتریانو، گائتانو اوریستانو و نیکولو کورادو هستند. مارتینز دروازه‌بان ۲۶ ساله است که پیش از انتقال به لایپزیش، از آکادمی‌های جوانان بارسلونا و لاس پالماس عبور کرده است. او در سال ۲۰۲۲ به جنوا قرض داده شد و این تیم تابستان گذشته با مبلغ ۳.۵ میلیون یورو او را به طور دائم به خدمت گرفت. همچنین گفته می‌شود که بورنموث، تیم لیگ برتری انگلیس، به جذب او علاقه‌مند است.

اینتر برای خرید دروازه‌بان دوم دست به کار شد

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا