ورزش

اینتر مهاجمش را به بوکاجونیورز فروخت

باشگاه اینتر محصول آکادمی باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین را به این تیم بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر مهاجم آرژانیتنی این تیم فاکوندو کولیدیو را به تیم بوکاجونیورز فروخت. اینتری‌ها بابت فروش این بازیکن که سال 2017 آن را از آکادمی بوکا به خدمت گرفته بودند، 4.6 میلیون یورو به علاوه درصدی از حق فروش بازیکن به دست آوردند.

کولیدیو در مدتی که با اینتر قرارداد داشت، به صورت قرضی برای تیم‌های سنت ترویدن بلژیک و تیگره آرژانتین توپ زد که تیم دوم امیدوار بود بتواند با او قرارداد قطعی ببندد. ریورپلاته دیگر تیم معروف پایتخت آرژانتین هم خواهان جذب کولیدیو بود بود، اما ظاهراً بازیکن ترجیح داده که به تیم سابق خودش برگردد. کولیدیوی 23 ساله که تنها در رده‌های پایه برای آرژانتین بازی کرده، مانند متئو رتگی، گذرنامه ایتالیایی دارد و می‌تواند برای تیم ملی ایتالیا هم بازی کند.

خبر دیگر از باشگاه اینتر اینکه این تیم در رقابت برای خرید سزار آسپیلیوکوئتا مدافع تیم چلسی به اتلتیکومادرید باخته؛ چرا که بازیکن اسپانیایی ترجیح داده در پایتخت کشورش بازی کند. آسپیلیکوئتای 34 ساله در حالی اتلتیکومادرید را انتخاب کرده است که پیش از این به اینتری‌ها چراغ سبز نشان داده بود. طبق ادعای فابریتزیزو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات، قرارداد بازیکن اسپانیایی با روخی بلانکو امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی منعقد می‌شود.

 

با منتفی شدن انتقال آسپیلیکوئتا، اینتر ممکن است به سراغ مریح دمیرال مدافع ترکیه‌ای آتالانتا برود. دمیرال فصل گذشته در برنامه‌های جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی تیم آتالانتا نقش پررنگی نداشت و مدیربرنامه‌هایش فورکان ایلدریم هم اعلام کرده است که این بازیکن صد درصد آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو را ترک خواهد کرد. او گفت: دمیرال قطعاً از آتالانتا جدا خواهد شد. رفتن به اینتر یک گزینه بسیار جدی است. مذاکرات ما هنوز آغاز نشده اما هر زمان که آنها آماده باشند ما هم آمادگی مذاکره را داریم. 

دمیرال 25 ساله سال 2019 با پوشیدن پیراهن ساسولو وارد سریA شد و 6 ماه بعد با قراردادی 19.5 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست.

انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا