ورزش

اینزاگی: امیدوارم امسال ۱۰۰ گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر ابراز امیدواری کرد تیمش در این فصل ۱۰۰ گل زده داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال اینتر در هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف تیم فوتبال اسپتزیا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.
در این دیدار، لائوتارو مارتینز در دقیقه ۳۵ برای اینتر اولین گل را به ثمر رساند. هاکان چالهان اوغلو برای اینتر در دقیقه ۵۲ دومین گل تیم را ثبت کرد. هم‌چنین خواکین کوره‌آ در دقیقه ۸۲ گل سوم اینتر را به ثبت رساند تا این تیم در این رقابت به پیروزی برسد. نراتزوری رکورد ۱۰۰ درصدی خود را در این فصل حفظ کرد و در هفته دوم نیز به پیروزی رسید.
اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکرد تیم بسیار خوب بود، ما کاملاً متمرکز بودیم و می‌توانستیم پس از ۱۵ دقیقه ابتدایی گل‌های بیش‌تری بزنیم. اسپتزیا دو بازی آخر خود در سری آ و کوپا ایتالیا را برده بود، بنابراین می‌دانستیم که آن‌ها می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.
او در ادامه گفت: ما لوکاکو را داریم و بنابراین گزینه‌های بیش‌تری در خط حمله نسبت به فصل قبل داریم. من خوش شانس هستم که چهار مهاجم بزرگ در اختیار دارم و این وظیفه من است که اکنون انتخاب درستی داشته باشم. امیدواریم در این فصل در سری آ به ۱۰۰ گل برسیم. قانون پنج تعویض فوتبال را تغییر داده است، زیرا اکنون ۱۶ بازیکن در یک بازی شرکت می‌کنند، نه ۱۱ بازیکن. وقتی خستگی وجود دارد نیمکت قوی می‌تواند برای تیم خیلی مهم باشد.
اینتر فصل گذشته اسکودتو را از دست داد، اما قهرمان کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا شد.
پنجره نقل و انتقالات اینتر هنوز بسته نشده است و این تیم آماده است تا فرانچسکو آسربی را از لاتزیو به خدمت بگیرد. سرمربی اینتر در پایان گفت: من بازیکنانی دارم که کارهای بزرگی انجام می‌دهند، ما یک جای خالی داریم و شاید در ادامه یک خرید دیگر داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا