ورزش

اینزاگی: شکست تلخی بود

سرمربی اینتر از شکست برابر لاتزیو ابراز ناراحتی کرد. او براین باور است که تیمش مستحق شکست در این بازی نبود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، اینتر در هفته سوم رقابت‌های سری A به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا شانس رسیدن به صدر جدول رده بندی را از دست بدهد.
سرمربی اینتر از شکست در این بازی ناراحت است البته او شاگردانش را مستحق این شکست نمی داند.
اینزاگی بعد از بازی گفت: شکست تلخی بود. بازی پایاپای بود و می‌شد گل دوم را ما بزنیم. گلی که آلبرتو زد بازی را کاملا تغییر داد. زمانی که نتیجه یک بر یک بود یک فرصت بسیار خوبی گلزنی داشتیم که دومفرس آن را از دست داد.
او ادامه داد: باید از فرصت های خود بهتر استفاده می کردیم. در زدن ضربات آخر ناکام بودیم. ما نمایش خوبی داشتیم اما قدر موقعیت های خود را ندانستیم و تیمی که از موقعیت استفاده نمی کند بازنده می شود. در نیمه نخست، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم شجاعت لازم را نداشتیم. در چنین بازی های سخت و سرنوشت‌سازی باید قدر موقعیت‌ها را دانست.
اینزاگی در پایان درباره قرار دادن گالیاردینی در ترکیب اصلی گفت: گالیاردینی را به خاطر مهار ساویچ به در ترکیب قرار دادم. طبیعی است که بعد از شکست از انتخاب های من انتقاد شود اما اگر دومفرس آن فرصت را تبدیل به گل می کرد اکنون شرایط متفاوت شده بود.
در جدول رده بندی رقابت های سری A لاتزیو با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد. ناپولی با یک بازی کمتر و ۶ امتیاز در رده دوم است. اینتر با ۶ امتیاز در رده سوم است و تیم رم هم با ۶ امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا