ورزش

اینزاگی: لائوتارو مارتینز یک رهبر واقعی است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از برد مقابل فیورنتینا از عملکرد لائوتارو مارتینز تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر در بازی هفته سوم سری A به مصاف فیورنتینا رفت و در ورزشگاه سن سیرو با برتری 4-0 دست پیدا کرد.

در این بازی برای اینتر مارکوس تورام، هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینز(2مرتبه) گل زدند.

سیمونه اینزاگی پس از برتری اینتر مقابل فیورنتینا گفت:“این یک بازی زیبا پیش از فیفادی مقابل هواداران بود. ما 3 بازی عالی انجام دادیم، از جولای خوب کار کردیم. ما باید همینطور برای باشگاه و هواداران‌مان ادامه دهیم. این تازه شروع کار است اما می‌دانیم که باید همینطور ادامه دهیم.”

1920111

بولت استقلال
مارکوس تورام؟

او امروز خوب کار کرد اما در دو بازی دیگر هم خیلی از او خوشم آمد. می‌خواستم او گلزنی کند و خوشحالم که امروز این کار را کرد. او درست مثل تمام بازیکنانی که در زمین بودند و همچنین کسانی در جریان بازی به تیم اضافه شدند، خیلی خوب بازی کرد.

بولت استقلال
کلین شیت؟

میل به گل نخوردن در تیم وجود دارد. تا اینجای کار، حتی به لطف همه و نه فقط دفاع، موقعیت‌های کمی را از دست داده‌ایم. فداکاری هافبک‌ها و مخصوصا مهاجمان هم خوب است. این تازه شروع است اما می‌خواهیم همینطور ادامه دهیم.

بولت استقلال
لائوتارو آقای گل می‌شود؟

واضح است که امیدواریم اینطور باشد، او ویژگی‌های لازم برای انجام این کار را دارد. اما علاوه بر گل‌ها، دیدن این که چگونه در زمان در اختیار نداشتن تو‌پ، خود را فدای تیم می‌کند، خوب است. بسیار راضی هستم، او در این سال‌ها با من خیلی خوب کار کرده است.  او یک رهبر است و باید این راه را ادامه دهد.

بولت استقلال
دربی؟

می‌دانیم که دربی برای هواداران و باشگاه چه معنایی دارد. الان وقت استراحت است و خیلی از بازیکنان به تیم‌های ملی خود می‌روند. منتظر آن‌ها هستیم. برخی مسابقات بسیار نزدیک و ساعات پرواز زیادی خواهند داشت، اما این را می‌دانیم. معلوم است که بازیکنان از رفتن و دفاع از پیراهن کشور خود خوشحال هستند. پس از فیفادی، فرانچسکو آچربی، الکسیس سانچز و استفانو سنسی را دوباره خواهیم داشت، بنابراین انتخاب بیشتری برای ترکیب اصلی خواهم داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا