ورزش

اینیستا از امارات راضی است: می‌خواهم لذت ببرم!

آندریس اینیستا، اسطوره فوتبال بارسا و اسپانیا که به باشگاه الامارات پیوسته در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن این تیم شرکت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، درحالیکه هیچکس انتظار نداشت آندرس انیستا، اسطوره باشگاه بارسا و فوتبال اسپانیا، راهی امارات و تیمی مثل الامارات شود اما او دیروز به شکلی غیرمنتظره وارد این کشور شد تا رسما بازیکن تیم اماراتی شود.

اینستا اخیرا به چندین سال حضورش در فوتبال ژاپن پایان داد و با ویسل کوبه خداحافظی کرد. درحالیکه به نظر می‌رسد او راهی آمریکا و اینترمیامی می‌شود تا در کنار همبازی‌های سابقش مسی، بوسکتس و آلبا بازی کند اما آندرس امارات را انتخاب کرد تا فصل آینده او را با پیراهن تیم اماراتی ببینیم.

1907219

در اینکه اینیستا مشهورترین بازیکن تاریخ فوتبال باشگاهی امارات است شکی وجود ندارد. در حالیکه همه نگاه‌ها به فوتبال عربستان و جذب ستاره‌های فوتبال اروپا است اماراتی‌ها ظاهرا قصد دارند ستارههای نامدار سالهای گذشته که در پایان فوتبال‌شان قرار دارند را با خدمت بگیرند.

اینیستا دقایقی پیش برای اولین بار به عنوان بازیکن راس‌الخیمه در یک نشست خبری در دفتر این باشگاه شرکت کرد و گفت: این فصل جدیدی در زندگی من و خانواده‌ام است. ما در امارات می‌خواهیم تجربه جدیدی داشته باشیم. من دوست دارم با چالش‌های جدید روبرو بشوم و این در مورد خانواده‌ام هم صدق می‌کند. من با شور و شوق حداکثری به اینجا آمده‌ام و می‌خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم”.

ستاره سابق بارسا و بازیکن جدید راس‌الخیمه در ادامه گفت:” اما به جز فوتبال چیزهای دیگری هم هست که من به آنها خیلی علاقه دارم و برایم واقعا مهم هستند. یکی از این چیزها کمک به بچه‌هایی است که عاشق فوتبال هستند. من دوست دارم به این بچه‌های مستعد کمک کنم تا فوتبالیست‌های خوبی بشوند. ما مدتها است آکادمی‌های فوتبال در کشورهای مختلف راه‌اندازی کرده‌ایم و در امارات هم به این برنامه ادامه خواهیم داد”.

1907220

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا