ورزش

این بازیکن پی‌اس‌جی پشت امباپه را خالی کرد

مارکو آسنسیو در دعوای پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه طرف باشگاه جدیدش را گرفت. امباپه حالا در پی‌اس‌جی کمتر هواداری دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تنش در رابطه پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه تا جایی بالا گرفته که این روزها عملا جنگی تمام‌عیار بین آنها در جریان است. مارکو آسنسیو، یکی از خریدهای تابستانی پی‌اس‌جی، در مصاحبه با آرام‌سی اسپورت در این دعوا طرفش را مشخص کرد و کنار باشگاه ایستاد.

کیلیان امباپه که همچنان حاضر به تمدید قراردادش نیست توسط پاری سن ژرمن از اردوی آسیایی تیم حذف شد. باشگاه فرانسوی حالا رسما اعلام کرده که پیشنهادهایی که برای واگذاری امباپه دریافت کند را بررسی می‌کند.

1901418

آسنسیو، ستاره سابق رئال مادرید، در این مصاحبه علاوه بر صحبت درباره دعوای امباپه و پی‌اس‌جی درباره مسائل دیگری مثل آینده‌ای که برای خودش در این تیم فرانسوی انتظار دارد و همچنین رابطه‌اش با لوئیس انریکه که سابقه کار با او را در تیم ملی اسپانیا داشته صحبت کرد.

ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی در این مصاحبه درباره تنش‌های ایجاد شده بین باشگاه و کیلیان امباپه گفت:” باشگاه در هر شرایطی بزرگتر از بازیکن است. هر فوتبالیست باید برای باشگاهش احترام زیادی قائل باشد. به نظر من همه اینجا برای باشگاه احترام قائلند. یک بازیکن هر چقدر هم بزرگ باشد باشگاه از او بزرگتر است”.

1901417

آسنسیو درباره نظرش درباره پاری سن ژرمن بعد از حضور در اردوی این تیم گفت:”من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. همه از من به گرمی استقبال کردند، از مدیران باشگاه گرفته تا بازیکنان و کادر فنی. ما اینجا شرایط کاری‌ای داریم که من هیج جا ندیده‌ام. مرکز تمرینی جدید باشگاه واقعا بی‌نظیر است. ما هر آنچه برای قهرمانی در چمپیونزلیگ لازم است را داریم. البته قهرمانی در آن تورنمنت خیلی سخت است و به ترکیبی از عوامل مختلف نیاز دارد ولی پی‌اس‌جی به نظر من همیشه مدعی است و ما امسال هم سعی خواهیم کرد. می‌خواهیم تیمی با بازیکنان بزرگ و با یک مربی بزرگ بسازیم که هواداران از آن لذت ببرند. هواداران باید به تیم‌شان افتخار کنند”.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا