ورزش

این بازی برای مانه از جنس دیگری است!

مانه: الجزایر شکست‌ناپذیر نیست؛

ستاره تیم فوتبال النصر برای رویارویی با تیم ملی الجزایر هیجان زده است و قول شکست این تیم را داده است.

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از دیدارهای حساس فیفادی شهریور ماه مصاف سنگال و الجرایز است که قرار است سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه به میزبانی سنگالی‌ها برگزار شود.

مانه ستاره ملی پوش سنگالی درباره این بازی می‌گوید: «ما تیم بزرگی داریم، کار برای ما آسان نخواهد بود، اما ما در حال حاضر می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.»

وی ادامه داد: «ما در سال 2019 دو بار مقابل آنها (الجزایر) بازی کردیم و آنها در هر دو بازی پیروز شدند که قابل درک است، زیرا آنها بهتر از ما بودند اما از آن زمان به بعد تیم ملی سنگال خیلی پیشرفت کرده است. سه‌شنبه آینده یک بازی دیگر برگزار می‌شود و ما به خوبی آماده می‌شویم. امیدواریم که این بازی مثل قبل نشود.»

1922381

مانه همچنین رویارویی سه شنبه آینده با الجزایر را “روز بزرگ” توصیف کرد و گفت: “ما به خوبی آماده شده‌ایم و منتظر روز بزرگ هستیم. وضعیت روحی که در آن قرار داریم نیز فوق العاده است.»

مانه از این چالش مطمئن و هیجان‌زده به نظر می‌رسید و گفت: “ما پس از آن شکست‌ها به تیمی متفاوت تبدیل شده‌ایم. فکر نمی‌کنم الجزایر مقابل ما شکست‌ناپذیر باشد.»

ستاره النصر عربستان افزود: «بازی سه شنبه لزوما برای ما انتقام نخواهد بود، اما این یک تقابل مهم است که در زمین خود بازی کنیم.»

بازی سه شنبه سنگال و الجزایر دهمین رویارویی دوستانه دو تیم از اولین بازی دوستانه دو تیم در سال 1977 خواهد بود. مانه در اینباره می‌گوید: «تیم‌های بزرگ آنهایی هستند که می‌دانند چگونه در هر بازی سطح بسیار بالایی را حفظ کنند. ما می‌دانیم که با الجزایر، شرایط متفاوت خواهد بود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا