ورزش

این تیم با مربی جدیدش نمی‌برد

سقوط آزاد نماینده خوزستان پس از تغییرات

داوود مهابادی هنوز نتوانسته بردی را با استقلال خوزستان به دست بیاورد و باید دید این ناکامی تا کجا ادامه خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، مسئولان تیم استقلال خوزستان پس از پایان هفته هفدهم و تساوی برابر مس شهربابک، سهراب بختیاری زاده را برکنار کردند و داوود مهابادی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. استقلال خوزستان تا پایان هفته هفدهم با ۲۷ امتیاز در رده پنجم قرار داشت اما حال پس از گذشت پنج هفته از حضور مهابادی، آبی‌های اهواز تنها دو امتیاز در این پنج بازی کسب کرده اند و با ۲۹ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند.

پس از حضور مهابادی استقلالی‌ها در اولین بازی در اهواز برابر سایپا قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. آن‌ها سپس برابر تیم شمس آذر در قزوین شکست خوردند و پس از آن در اهواز با خیبر به تساوی بدون گل رسیدند. قهرمان اسبق فوتبال ایران در بازی قبلی خود در سیرجان مقابل آرمان گهر باخت و امروز نیز در حالی که می‌توانست به ناکامی‌هایش پایان بدهد اما با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید.

آبی‌های اهواز در دیدار دربی امروز ابتدا از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه فرشاد جانفزا و محسن آقایی دو گل زدند تا در آستانه یک کام‌بک شیرین برای پایان طلسم باشند اما رضا جباری در دقیقه ۸۱ دوباره و بازهم از روی یک ضربه آزاد زیبا توانست دروازه شیخ ویسی را باز کند تا سهم شاگردان مهابادی از این دیدار تنها یک امتیاز باشد.

استقلالی‌های خوزستان در دیدار بعد باید در بوشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شاهین بروند و سه امتیاز این بازی می‌تواند چه از نظر روحی و چه جایگاهشان در جدول کمک کند.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا