ورزش

این حرکت هیچ ربطی به مسی نداشت!

یک روز معمولی برای مایکل: شادی رونالدویی

مایکل دگلادو، ستاره الهلال که گل سوم این تیم را مقابل اینترمیامی به ثمررساند، بعد از گلزنی شبیه به کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. حرکتی که البته مشخص شد که منظوری تحریک آمیر نداشته است.

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه برنامه های آماده سازی پیش فصل اینترمیامی، این تیم آمریکایی در یک بازی دوستانه  به مصاف الهلال عربستان رفت و در یک بازی زیبا و سرگرم کننده تیم عربستانی بود که موفق شد تیم پرستاره دیوید بکام را با حضور مسی و دیگر ستاره ها، با یک گل دقیقه پایانی 4-3 شکست دهد.

نکته جالب این مسابقه خوشحالی مایکل، وینگر الهلال روی گل اول خودش و سوم الهلال به سبک رونالدو بود که باعث شد بسیاری فکر کنند که این ستاره برای تحریک و کری خوانی با لیونل مسی و دیگر ستاره های سابق بارسا مثل جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز این کار را کرده است. اما بعدا و با بررسی های گل های قبلی این ستاره مشخص شد ستاره برزیلی 27 ساله مدت ها است که به این شادی بعد از گل عادت دارد و سالهاست که به این شکل خوشحالی می کند.

اینترمیامی پس فردا در دیدار دوستانه دیگری به مصاف النصر خواهد رفت که در آن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکبار دیگر با پیراهن هایی کاملا متفاوت خارج از اروپا با یکدیگر رو به رو خواهند شد. به دلیل شرایط سنی این دو ستاره و پایین بودن احتمال رویارویی مجدد این دو، رسانه‌های جهان از این بازی به عنوان “آخرین رقص” بین دو فوق ستاره فوتبال جهان و پایان دورانی شیرین یاد می کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا