ورزش

این شروع شایسته یک قهرمان است (عکس)

ناپولی هفته دوم را هم با برد پشت سر گذاشت

ناپولی در یکی از بازی های هفته دوم سری A مقابل ساسولو به پیروزی 2-0 رسید.

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی سری A، فصل جدید را با پیروزی مقابل فروزینونه آغاز کرد. این تیم امشب در اولین بازی خانگی‌اش میزبان ساسولو در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا بود و موفق شد حریفش را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

1916714

شاگردان رودی گارسیا با تشویق هوادارانشان کار را تهاجمی شروع کردند و در همان یک ربع اول به گل رسیدند. ویکتور اوسیمن زننده گل اول میزبان از روی نقطه پنالتی بود. او این گل را در دقیقه 16 برخلاف جهت حرکت دروزه بان ساسولو به ثمر رساند تا تیمش را برنده راهی رختکن کند.

1916712

کار ساسولو با اخراج ماکسیم لوپز در دقیقه 53 سخت تر شد و ناپولی در دقیقه 60 فرصت دو برابر کردن اختلاف را با به دست آوردن یک پنالتی دیگر داشت که این اتفاق رخ نداد. این بار جیاکومو راسپادوری پشت توپ ایستاد اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

ناپولی بعد از اینکه این پنالتی را از دست داد حملاتش را تداوم بخشید و بالاخره در دقیقه 64 به گل دوم دست یافت؛ جیووانی دی لورنزو روی پاس خویچا کواراتسخلیا در سمت راست محوطه جریمه با آندره کانسیگلی تک به تک شد و با یک ضربه کات دار به گوشه دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1916716

ناپولی با توجه به داشتن یک یار بیشتر کار سختی برای حفظ نتیجه نداشت و در نهایت نیز با پیروزی 2-0 زمین بازی را ترک کرد تا نشان دهد برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش مصمم است.

1916715

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا