ورزش

این فرق بزرگ رئال با همه تیم‌های دنیاست

ذهنیت همیشه برنده

گرت بیل معتقد است هیچ تیمی ذهنیت همیشه برنده رئال مادرید را ندارد و برای توصیف آن فینال لیگ قهرمانان 2018 را مثال زد.

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل در سال 2013 از تاتنهام با قراردادی به ارزش 101 میلیون یورو راهی رئال شد و سال گذشته پس از فتح پنج لیگ قهرمانان، سه لالیگا و یک کوپا دل ری از باشگاه مادریدی خداحافظی کرد و اخیرا نیز فوتبال را کنار گذاشت. بیل تا سال 2018 بازی های درخشانی برای رئال انجام داد ولی سپس وارد یک دوره افت شد و در سال های پایانی حضورش در رئال دیگر مورد علاقه هواداران نبود. بیل اما همچنان عاشق رئال مادرید است.

1890148

او در مصاحبه با بی تی اسپورتس و در مورد رئال مادرید گفت: «وقتی وارد رختکن رئال می شوید، حس یک برنده را پیدا می کنید. رختکن پر از ستاره های بزرگ است و توضیح دادن حسی که به شما دست می دهد، دشوار است. در رئال ذهنیت همیشه برنده وجود دارد و شما به سرعت خودتان را چنین فضایی وفق می دهید. چنین ذهنیتی در هیچ تیم دیگری نیست.»

بیل ادامه داد:« بگذارید یک مثال برایتان بزنم. یادم است قبل از شروع فینال لیگ قهرمانان سال 2018 وقتی با بازیکنان لیورپول حرف می زدم، متوجه شدم به سختی توانسته اند بخوابند و علی‌رغم اینکه شرایطشان بهتر از ما بود و شانس پیروزی بیشتری داشتند، استرس و اضطراب در چهره‌شان مشهود بود. در تیم ما ولی کوچکترین استرسی وجود نداشت و همه منتظر شروع بازی و کسب پیروزی و بالا بردن جام بودند. می خواستیم زودتر بازی شروع شود و کار لیورپول را تمام کنیم. چنین چیزی واقعا باورنکردنی است.»

لازم به ذکر است که رئال فینال را 3-1 برد و گرت بیل نیز در آن بازی دو گل تماشایی زد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا