ورزش

این مربی به ترکیب برنده هم دست می‌زند!

میلانِ استفانو پیولی امروز در یک بازی سخت مقابل ورونا موفق شد سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش “ورزش سه” میلان با شکست یک بر صفر ورونا در هفته پنجم سری آ به روند پیروزی بازگشت. میلان با برد در بازی امروز در جدول ۱۲ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.
پیولی در کنفرانس خبری بعد از بازی در این مورد گفت: «ما همیشه برای برد بازی می‌کنیم و این سه امتیاز بسیار مهم است زیرا هفته خسته کننده‌ای را پشت سر گذاشتیم. در پایان بازی ما چند بار توپ را در جدال‌های بین خطوط از دست دادیم، اما سخت کار کردیم و این پیروزی در این مقطع بسیار به نفع ما خواهد بود.»

1929616

او درباره انتقادات اخیر به بازی‌های ضعیف لیائو گفت: «او خوب کار کرد، گاهی اوقات انتقاداتی وجود دارد که کمی اغراق آمیز است و حاصل منفی‌نگری بیش از حد است. در نهایت تیم ما مسئولیت پذیر است. کنار او بودیم و او الان باید خوشحال باشد و به این دلیل است که با ما و در میلان احساس خوبی دارد و این فشارها را نیز تحمل می‌کند.»

پیولی درباره مصدومیت کرونیچ در اواسط نیمه دوم گفت: «قطعا او یک مشکل عضلانی ساده داشت و بعید می‌دانم در بازی‌های بعدی نیز این مشکل را داشته باشیم. ما بازیکنان دیگری در این پست داریم و من چیزهای مختلفی را امتحان می‌کنم. برای مثال عدلی شانس خود را خواهد داشت، من یک گروه از بازیکنان مشتاق و با انگیزه دارم که می‌توانند مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.
به دلیل بازی‌های فشرده‌مان، به هر بازیکنی شانس بازی داده خواهد شد. برای مثال امروز به خاطر محرومیت‌ها مجبور شدم تغییراتی اعمال کنم.»

1929618

او درباره گل میلان که از پرس توسط سه مهاجم تیم بدست آمد گفت: «ما از اشتباه آن‌ها استفاده کردیم، اما اصل فاز دفاعی ما از این فشار مهاجمان روی بازیکنان حریف شروع می شود. همچنین از رینیرز خواستم به ژیرو نزدیک‌تر بماند  و برای باز کردن یک فضا باید مدام جابجا می‌شدیم.»

او همچنین درباره ترکیب ۳-۴-۳ میلان گفت: «هیچوقت به استفاده مداوم از ترکیب برنده اعتقاد نداشتم و تمایل دارم روی آن با توجه بازی تغییراتی ایجاد کنم. بدیهی است که به دلیل مشکلات آمادگی بدنی برای بازی با ورونا نیز با مشکلاتی مواجه بودیم اما ارزیابی‌ها به من می‌گوید که در آینده نیز می‌توانم دوباره این سبک بازی را امتحان کنم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا