ورزش

این مربی به تساوی با اینتر افتخار می‌کند!

ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیداد، از کسب نتیجه تساوی 1-1 مقابل اینتر به عملکرد تیمش افتخار می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیداد، به عملکرد تیمش مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا افتخار می‌کند.

رئال سوسیداد در ورزشگاه سن سباستین به لطف پرس بسیار بالا که الساندرو باستونی را مجبور به خطا کرد، با گل بریس مندز در دقیقه 4 پیش افتاد.

آن‌ها همچنین فشار روی حریف را در نیمه اول  و دوم حفظ کردند اما اینتر در نهایت دقیقه 87 با شوت لائوتارو مارتینز به گل تساوی رسید.

1928586

آلگواسیل در نشست خبری پس از بازی گفت:”دیروز گفتم اگر شکست خوردیم باید با این ذهنیت زمین را ترک کنیم. این یک شب فوق العاده بود، امیدوارم هواداران و باشگاه از عملکرد راضی باشند. ما راضی هستیم، حتی اگر در نهایت برنده نشدیم. تساوی مقابل تیمی مانند اینتر برای ما یک نتیجه باورنکردنی است. یکشنبه با رئال مادرید بازی کردیم و ساعت 4 صبح به خانه برگشتیم. تا زمانی که می‌توانستیم مقاومت کردیم، اما در 10 دقیقه آخر خسته شدیم.”

نتیجه بازی؟

ما هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا بازی را ببریم اما وقتی موقعیت‌های گلزنی ایجاد می‌کنید، باید آن‌ها را وارد دروازه کنید. واضح است که این یک مشکل است، اما از بازیکنانم راضی هستم و می‌خواهم از هواداران نیز تشکر کنم. ما باید به خودمان افتخار کنیم. دردناک است، زیرا ما هر کاری انجام دادیم تا بازی را ببریم و مستحق نتیجه 3-0 تا دقیقه 80 بودیم، علیرغم اینکه مقابل تیم اینتر قرار داشتیم که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و سه روز پیش 5 گل برابر میلان ثمر رساند. عملکردمان مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا، عالی بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا