ورزش

این مرد نفس سپاهانی‌ها را در کمپ گرفت (عکس)

بی‌رحمی دستیار سابق مورینیو در تمرینات؛

در اولین تمرین طلایی پوشان اصفهانی پس از بازگشت از اردوی ترکیه، ژائو پدرو به شدت بدن‌های بازیکنان را تحت فشار قرار داد.

به گزارش “ورزش‌ سه”، فصل گذشته یکی از اتفاقات قابل توجه در اردوی سپاهان آمادگی بدنی بالای بازیکنان این تیم بود که سبب شد شاگردان مورایس هر چه به پایان مسابقات نزدیک‌تر‌ می‌شدند، شرایط جسمانی بهتری داشته باشند و در طول مسابقات هم کمتر پیش آمد که مورایس بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. نکته قابل توجه اینکه برخلاف سال‌های قبل‌تر هیچ‌یک از بازیکنان سپاهان هم با آسیب‌دیدگی بلندمدت مواجه نشدند.

1900472

این روزها بار دیگر ژوائو پدرو کارش را آغاز کرده و بازیکنان سپاهان را آماده فصلی می‌کند که با حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نمایندگان مدعی ایران، نبرد بسیاری فشرده‌تری در انتظار آنهاست.
سپاهانی‌ها پس از برگزاری اولین مرحله تمرینی در اصفهان، اردویی دو هفته‌ای را با برگزاری 4 مسابقه دوستانه در ترکیه پشت سر گذاشتند و از صبح روز جمعه تمرینات طلایی پوشان اصفهانی در مرحله سوم و در کمپ باغ فردوس از سر گرفته شد.

1900469

در تصاویر مخابره شده از این تمرین به وضوح می‌توان فشاری که ژوآئو پدرو به بازیکنان سپاهان برای آماده کردن آنها جهت ورود به فصل جدید را مشاهده کرد.

1900470

به هر حال پدرو از جمله دستیاران مورینیو در تیم‌های مطرحی همچون اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی بوده و در ادامه نیز در فوتبال ترکیه به کار خود ادامه داده است. بی‌شک این تجربیات و علم این مربی بدنساز پرتغالی در فصل جدید هم می‌تواند یک مزیت رقابتی برای سپاهان در مقایسه با سایر مدعیان در لیگ برتر، جام حذفی و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا باشد.

1900473
1900471

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا