ورزش

این کلین‌شیت ارزش داشت، حالا فشار روی بارسلوناست

دنی کارواخال:

دنی کارواخال بسته ماندن دروازه رئال در بازی امشب را ارزشمند توصیف کرد و گفت که با پیروزی بر ختافه، فشار روی بارسلونا را افزایش دادند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در زمین ختافه 0-1 پیروز شد و به صدر جدول لالیگا برگشت. تک گل دقیقه سوم ادر میلیتائو کافی بود تا رئال از این بازی با سه امتیاز خارج شود. رئال همچنین توسط رودریگو در نیمه دوم به یک گل دیگر نیز رسید که توسط وی ای آر و به دلیل آفساید مردود شد. این اولین کلین شیت فصل رئال در لالیگا نیز بود.

دنی کارواخال، مدافع رئال، در پایان بازی گفت:«هدف ما کسب سه امتیاز بود و حداقل تا فردا صدرنشین هستیم. حالا فشار روی بارسلوناست و باید سلتا را شکست دهد. شاید خیلی خوب بازی نکردیم ولی مهم پیروزی بود. از فردا باید به بازی با شاختار فکر کنیم.»

کارواخال در مورد اولین کلین‌شیت در لالیگا گفت:«درست است که دوست داشتیم پرگل تر پیروز می شدیم ولی همین‌که گلی دریافت نکردیم هم خوب بود. اولین کلین‌شیت در لالیگا کمک کرد امشب برنده شویم. در چنین بازی هایی کلین شیت ارزش بیشتری هم دارد.»

برخورد مشکوک به پنالتی با ژنه، بازیکن ختافه:«در آخرین دقیقه بازی او دنبال این بود تا با کوچکترین تماس خودش را زمین بیندازد. اصلا پنالتی نبود و برخورد طبیعی بود.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا