ورزش

ایکاردی و گالاتاسرای مثل نخ و سوزن (عکس)

رسانه باشگاه گالاتاسرای در اقدامی جالب برای نشان دادن گل‌های ایکاردی، از تصویر نخ و سوزن استفاده کرد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از مهمترین دیدارهای مرحله پلی آف لیگ اروپا، باشگاه گالاتاسرای ترکیه در خانه میزبان اسپارتا پراگ بود که این دیدار حساس و مهم در پایان با نتیجه بر 2 خاتمه پیدا کرد که دریس مرتنز، کریم دمیربای و مائورو ایکاردی سه گل نماینده فوتبال ترکیه را به ثمر رساندند.

ایکاردی که در استانبول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در مدت اخیر حتی نحوه خوشحالی گل بخشی از کتاب درسی دانش آموزان ترکیه‌ای شده، حالا سوژه ادمین باشگاه گالاتاسرای در x (توئیتر سابق) شد. ادمین این باشگاه برای انتشار گل‌ ایکاردی با انتشار تصویر نخ و سوزن نوشت: به دلیل قانون کپی رایت مجبور هستیم با این تصویر به گل ایکاردی اشاره کنیم!

1991663

این اقدام جالب مورد توجه مردم قرار گرفت و این اتفاق یکی از خلاقیت قابل توجه رسانه این باشگاه بود. گل ایکاردی که در دقیقه 90+3 به ثمر رسید، حال خیال اهالی استانبول را در بازی رفت راحت کرده و تمام توجهات معطوف به بازی در ورزشگاه اسپارتا خواهد بود.

مهاجم آرژانتینی این تیم در مجموع 33 بازی از این فصل، 19 بار گلزنی کرده و  در فوتبال جهان تنها لائوتارو مارتینز به عنوان یک آرژانتینی بیشتر از او گلزنی کرده تا هنوز ایکاردی کیفیت بالای خودش را ثابت کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا