ورزش

باخت دادید، این بازیکن به دردتان نمی‌خورد!

هواداران چلسی همچنان از پیوستن میسون مونت به منچستریونایتد خشمگین هستند و از واکنش‌های عجیب و غریب نسبت به این ستاره انگلیسی دست برنمی‌دارند.

به گزارش “ورزش سه”، میسون مونت، بازیکن 24ساله انگلیسی، چند روز پیش باشگاهی که از کودکی به آن پیوسته بود یعنی چلسی را ترک کرد و با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی منچستریونایتد شد.

او چند روز بعد از رسمی شدن انتقالش به منچستریونایتد در دیدار دوستانه شیاطین سرخ مقابل لیدز برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت. این کافی بود تا زخم کهنه هواداران چلسی از جدایی او تازه شود. هواداران چلسی میسون مونت را یک بازیکن وفادار که از کودکی آبی‌پوش بوده می‌دانستند و به همین علت از جدایی او بیش از هر جدایی دیگری خشمگین و ناراحت هستند.

1897624

بعد از حضور میسون مونت در دیدار دوستانه منچستریونایتد و لیدز گروهی از هواداران چلسی ویدیویی تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که نشان می‌دهد مونت در اولین بازی‌اش برای یونایتد عملکرد خوبی نداشته است.

در این ویدیو بارها میسون مونت بارها در حالتی دیده می‌شود که توپ را به دست آورده ولی برای پاس دادن نمی‌تواند تصمیم بگیرد. مونت که از شروع این بازی به میدان رفته بود 45 دقیقه بازی کرد ولی در نیمه دوم اریک تن‌هاخ 11 بازیکن متفاوت نسبت به نیمه اول را به زمین فرستاد و مونت هم روی نیمکت نشست.

با اینکه یونایتدها از عملکرد خرید جدیدشان در اولین بازی‌اش راضی هستند و حتی اریک تن‌هاخ از مونت تعریف کرده و گفت او همان کسی است که می‌خواسته اما در ویدیوی هواداران چلسی تصاویر زیادی وجود دارد که نشان دهنده عملکرد نه چندان خوب او است. مونت چندین بار پشت ضربه کرنر می‌‌ایستد و ارسال‌هایی بد می‌‌کند، چند ارسال او از روی ضربه‌های آزاد هم موفق نیست. مونت در طول 45 دقیقه بارها پاسهای اشتباه می‌دهد و فکر کردن بیش از حد او پیش از پاس دادن در تصاویر مشخص است.

1897622

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا