ورزش

بادامکی: با هیچ مربی ایرانی مذاکره نداشتیم!

انتخاب مربی و مذاکره با بازیکنان را همزمان انجام می‌دهیم؛

بادامکی: همه درخواست‌های اوسمار را فراهم کردیم اما ادامه همکاری میسر نشد.

به گزارش “ورزش سه”، ظهر امروز به بهانه روز جهانی مبارزه با کار کودک، شهرآورد کوکان کار برگزار شد و پیشکسوتان فوتبال هم برای حمایت از این حرکت نمادین، در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کردند. حسین بادامکی، ستاره سال‌های دور پرسپولیس و معاون ورزشی فعلی این باشگاه هم یکی از چهره‌های شاخص حاضر در این مسابقه بود که بعد از این دربی مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات بود.

بادامکی: با هیچ مربی ایرانی مذاکره نداشتیم!

بادامکی در ابتدای این گفت و گو گفت: اگر حضور ما باعث می‌شود که این کودکان کار خوشحال شوند، باعث افتخار ماست که کنار آن ها باشیم.

بادامکی در خصوص میسر نشدن شرایط ادامه همکاری با اوسمار گفت: من خودم خیلی ناراحت شدم. ما تمام و کمال همه مواردی که مدنظر اوسمار بود را فراهم کرده بودیم اما به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان ادامه همکاری نبود. از سمت ما تمام جزئیات رفع شده بود؛ حتی ایشان راننده‌ای می‌خواستند که زبان انگلیسی بلد باشد و خانه‌ای در نقطه دیگری از شهر را درخواست کرده بودند که ما هم همه را طبق نظر ایشان توافق کرده بودیم اما مشکلات شخصی داشتند.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا بحث مالی مطرح نبوده که ایشان حتی پیشنهاد از تایلند را بررسی کرده‌اند گفت: ایشان سه نکته را شخصا به من اطلاع دادند؛ یکی مشکل خانوادگی، یکی خواسته بودند تمام مبلغ فصل قبل را دریافت کنند و یک مورد هم بحث همین پیشنهاد داشتن ایشان بود که گفتند مشکل مالی را رفع کنید. همچنین بحث آزمایش و بیماری همسرشان هم بود؛ ما سه موردی که ایشان گفتند را رفع کردیم و فقط موضوع همسرشان مطرح بود که از اختیارات ما خارج بود.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بحث حضور اسکوچیچ و سرمربی فصل پیش ناپولی روی نیمکت این تیم صحت دارد؛ گفت: وقتی پرسپولیس مربی ندارد این موضوعات طبیعتا مطرح می‌شود؛ در نیم فصل هم همین مشکل را داشتیم؛ این صحبت‌ها طبیعی است اما ما چون تا 2، 3 روز قبل منتظر پاسخ آقای اوسمار بودیم و الان درحال بررسی گزینه‌هایی که به باشگاه معرفی شده‌اند هستیم. همه مربی‌هایی که با آن ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست. با توجه به اینکه بودجه محدودی هم داریم کارمان برای انتخاب مربی کمی سخت است.

1977418

بادامکی ادامه داد: به نفع باشگاه است که زودتر مربی خود را انتخاب کنیم تا حواشی هم بیشتر نشود، هواداران هم استرس کمتری متحمل شوند، اما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی مشخص کنیم چون شتابزده عمل کردن هم صحیح نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با توجه به نداشتن سرمربی ابتدا اقدام به جذب بازیکن کنند، گفت: با توجه محدودیت زمانی و مشکلات مربوط به دریافت ویزا، هر دو کار را داریم به صورت هم‌راستا انجام می‌دهیم! تمرینات هم قرار بود از دهه اول تیر آغاز شود اما الان برنامه ما کمی با تغییر مواجه خواهد شد.

بادامکی در خصوص لیست مازاد این تیم گفت: طبیعی است به دلیل محدودیتی که داریم، باید با چند نفر خداحافظی کنیم. اما تمام تلاشمان این است که اکثر نفرات را حفظ کنیم و با اضافه شدن نفرات جدید تیم را تقویت کنیم. او همچنین در خصوص اضافه شدن علی علیپور به پرسپولیس گفت: برای نیم فصل قصد جذب او را داشتیم که قرارداد داشت اما برای فصل جدید فکر می‌کنم سرباز است و ضمن اینکه نظر سرمربی جدید در این خصوص ملاک خواهد بود.

معاون پرسپولیس در خصوص تسویه حساب با بازیکنان گفت: نسبت به نیم فصل الان شرایط بهتری داریم اما هنوز با بازیکنان تسویه نکردیم. نزدیک 76 تا 80 درصد از مبالغ پرداخت شده اما امیدواریم به زودی تسویه حساب صورت پذیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا