ورزش

بارسلونا این فاجعه را جدی بگیرد

بحران افت تماشاگر

بارسلونا در فصل جاری تیم جذابی برای هوادارانش نیست و دیروز نتوانست ورزشگاه 6 هزار نفری را نیز پر کند.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا این فصل با بحران جدی تماشاگر روبه‌رو شده است. انتقال بازی‌ها به المپیک مونتجوئیک به دلیل بازسازی ورزشگاه نوکمپ طبعا اثر منفی خود را گذاشته است. کمترین استقبال از بازی بارسا در نیم فصل اول بازی برابر آلمریا با 34 هزار نفر بود. بازی برابر اتلتیکو که به‌طور معمول از جذاب‌ترین بازی‌های خانگی فصل بارسا محسوب می‌شود نیز تنها 34568 نفر را به ورزشگاه کشاند.

1972872

روز گذشته تمرین بارسا با حضور تماشاگران در ورزشگاه یوهان کرویف به انجام رسید اما عجیب اینکه بر خلاف فصول گذشته این‌بار ورزشگاه 6 هزار نفری هم پر نشد و 5542 نفر از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم محبوبشان شدند. اینکه ورزشگاه 6 هزار نفری نیز پر نشد، می‌تواند باعث نگرانی جدی بارسلونا باشد که شدیدا به درآمدزایی از طریق بلیت فروشی نیاز دارد.

حتی حضور ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسا، نیز باعث نشد تا ورزشگاه پر شود. برای تماشای تمرین کافی بود عضو باشگاه باشید و بلیت سه یورویی را تهیه کنید. 

1969332

در سوی دیگر اسپانیا یعنی در مادرید ولی تمرین رئال مادرید با حضور انبوه هواداران در ورزشگاه دی استفانو برگزار شد و بلیت فروشی این تمرین در روزهای گذشته نیز حواشی زیادی داشت. بسیاری موفق به تهیه بلیت نشدند و شاید اگر تمرین در برنابئو برگزار می‌شد، نیمی از ورزشگاه نیز پر می‌شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا