ورزش

بارسلونا 0-0 خیرونا: مساوی از سر شکم‌سیری!

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل خیرونا با تساوی 0-0 متوقف شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ژاوی که با 12 امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول قرار داشتند، بعد از شکست رقیب مقابل ویارئال، با خیال راحتی در این دیدار به میدان رفتند و در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا برتری‌شان در صدر جدول به 13 امتیاز افزایش پیدا کند.

خیرونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ارسال تونی ویا، این ویکتور سیگانکوف بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه مدافعان میهمان، رافینیا صاحب توپ شد و پاس او، روبرت لواندوفسکی را در محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت کرد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 9 بار دیگر ناهماهنگی مدافع و دروازه بان خیرونا می‌توانست به یک گل عجیب منجر شود اما پائولو گاسانیگا به هر شکل ممکن مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی منجر نشد تا اینکه در دقیقه 36، روی پاس عالی الکس بالده، رافینیا در سمت دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه او را گاسانیگا با یک واکنش خوب دفع کرد.

روی همین ضربه کرنر، ارسال رافینیا بالاتر از مدافعان حریف به رونالد آرائوخو رسید اما ضربه سر قدرتمندانه او را هم گاسانیگا دفع کرد تا دروازه خیرونا بسته بماند.
برتری بارسا در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و در دقیقه 45، روی فرار رافینیا و پاس او به محوطه جریمه، توپ با دخالت لواندوفسکی به آنسو فاتی رسید اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 

ادامه دارد…
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا