ورزش

بازدید نمایندگان AFC از امکانات قطر برای میزبانی جام ملت های آسیا

هیئت کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه های پیشنهادی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، هیئت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نزدیک شدن به اعلام رسمی میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ سفر پنج روزه بازرسی خود به دوحه را به پایان رساند تا آخرین آمادگی های این کشور در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را بررسی کند.

در این بازدید، هیئت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بازرسی زمینی از بسیاری از امکانات و بررسی تمامی برنامه های میزبانی مسابقات ۲۰۲۷ در صورت اعطای حق میزبانی به قطر، در جریان آمادگی این کشور قرار گرفت. فدراسیون فوتبال قطر نیز بر تعهد خود به انجام کلیه الزامات میزبانی مطابق با جدول زمانی AFC و مطابق با شرایط و استانداردهای میزبانی تاکید کرد.

این بررسی ها شامل وضعیت استادیوم‌ها، بلیط فروشی، فناوری اطلاعات، تبلیغات و بازاریابی، پخش رادیو و تلویزیونی، مهمان‌نوازی و اقدامات ایمنی و امنیتی می‌شود.

این هیئت شش ورزشگاه از هشت ورزشگاه کاملاً مجهز اختصاص داده شده به جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ را بازرسی کرد و امکانات کمپ اسپایر را نیز مورد بررسی قرار داد.

هند، عربستان سعودی و ایران نیز دیگر نامزدهای میزبانی این دوره از رقابت ها هستند. انتظار می رود که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از رای گیری انجمن های اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان کنگره AFC، تا کمتر از یک ماه دیگر میزبان این دوره از رقابت ها را اعلام کند. 

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا