ورزش

بازگشت ساره جوانمردی به تیم ملی از هانگژو

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از بازگشت دوباره ساره جوانمردی به تیراندازی و حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد.

به پگزارش “ورزش سه” بعد از این که ساره جوانمردی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پرچمدار ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین انتخاب شد، حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیرانداز برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: جوانمردی همان طور که از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پرچمدار بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین انتخاب شد در مسابقات نیز شرکت خواهد کرد. وی به تازگی وضع حمل کرده و تصور می کنم بعد از یک ماه استراحت بتواند تمرینات خود را شروع کند.

وی افزود: جوانمردی اسطوره تیراندازی است و قطعا در فاصله زمانی که تا هانگژو باقی مانده است فرصت کافی برای انجام تمرینات و آماده‌سازی خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خواهد داشت.

امیری در پاسخ به این پرسش که چقدر به مدال‌آوری او در این بازی‌ها امیدوار هستید؟ تصریح کرد: ما انتظاری از ساره برای کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چنین نداریم اما یقین دارم او با همین شرایط نیز می تواند در هانگژو افتخارآفرین باشد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره تعداد ورزشکاران اعزامی به هانگژو گفت: ساره جوانمردی، نسرین شاهی، فائزه احمدی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی تیراندازان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هستند که امیدوارم بهترین عملکرد را در این دوره از بازی‌ها داشته باشیم.

وی در پایان با مثبت ارزیابی کردن رکورد تیراندازان در اردوی آماده‌سازی، خاطرنشان کرد: اردوی آماده‌سازی تیراندازان اعزامی به هانگژو از 23 تیر در سالن تیراندازی آزادی و کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در حال برگزاری است و این اردو تا 4 مرداد ادامه دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا