ورزش

بازگشت قهرمانان نوجوان پس از سفری ۱۷ ساعته

کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از قهرمانی در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ در قرقیزستان و سفری 17 ساعته به تهران بازگشت.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اعضای تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران پس از قهرمانی در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ که از ۲۸ خرداد تا چهارم تیر ماه به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان برگزار شد، ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه ۵ تیر) و پس از سفری ۱۷ ساعته وارد کشور شدند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران پس از کسب پنج پیروزی مقابل تیم‌های بزرگسالان ازبکستان، نپال، مغلوستان، قرقیزستان الف و ب و قبول شکست برابر تیم ملی ترکمنستان، با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کاروان ۲۵ نفره ایران ساعت ۱۰ شب گذشته (یکشنبه شب) پس از سفری ۴ ساعته با اتوبوس از شهر چولپان وارد بیشکک شد، در ادامه با پروازی چهار ساعته به سمت دبی حرکت کرد و سپس با پروازی ۲ ساعته وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون در مراسم استقبال از این تیم حضور داشت.

عمران گوگ جیلی، عرشیا سعادتی، ابوالفضل مهدیان، پویا آریاخواه، طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، آرمین قلیچ‌نیازی، مانی علیخانی، مرتضی نریمانی، متین حسینی، ماهان برزکار، سیدحسین زمانی، مرتضی طباطبایی و نیما عزیز محمدلو 14 بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها بودند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی و امان نظر زادقلی دوجی (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) تیم ملی والیبال نوجوانان را در این مسابقات به عنوان کادر فنی همراهی کردند.

همچنین علی اکبر پاکدلان به عنوان داور، تیم ایران را در این رقابت‌ها همراهی کرد و محمد شاهمیری نیز ریاست کمیته داوران لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ را برعهده داشت.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا