ورزش

بازگشت کلوپ به آنفیلد! (عکس)

یورگن کلوپ با تایید حضورش در اولین کنسرت تیلور سوییفت در لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کلوپ که در پایان فصل گذشته با چشمانی اشکبار از هواداران لیورپول خداحافظی کرد، امشب به همراه همسرش در ورزشگاه آنفیلد حاضر خواهد شد. این در حالی است که تور رکوردشکن «عصرها» در مرسی‌ساید آغاز به کار می‌کند.

این سرمربی افسانه‌ای با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی کوتاه در اینستاگرام، خبر حضورش را تایید کرد. او در زیر این پست نوشت: «بازگشت به همه چیز را خیلی خوب می‌شناسم… در آنفیلد می‌بینمت، تیلور سویفت.»

کلوپ در این ویدیو می‌گوید: «خب! برگشتم به لیورپول و حالا وقت کنسرت تیلور است. امروز دو کار باید انجام می‌دادم.اول آرایشگاه و بعد… رفتیم آنفیلد. برای اولین بار نه برای یک بازی فوتبال، بلکه برای تماشای تیلور سویفت به سکوها می‌روم. پس بله، من قطعا برای تیلور ساخته نشده‌ام، اما برای تیلور آماده‌ام. بیایید به آنفیلد برویم و یک شب خوب داشته باشیم. یک شب عالی که خیلی باحال می‌شد. اونجا می‌بینمتون.»

بازگشت کلوپ به آنفیلد! (عکس)
2043300

تیلور سوییفت قرار است امشب اولین کنسرت از سه کنسرت خود را در آنفیلد برگزار کند. اجرای روز پنجشنبه، صدمین کنسرت این تور رکوردشکن است و طرفداران هیجان‌زده‌اند، چرا که انتظار دارند خواننده برای جشن گرفتن این رویداد، یک سورپرایز ویژه تدارک ببیند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا