ورزش

بازیکنانم بهترین‌های ایران هستند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با اینکه برد و باخت برای هیچکدام از دو تیم ذوب‌آهن و زارع باتری از لحاظ جایگاه جدولی اهمیتی نداشت، اما یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را دیدیم که نشان از انگیزه و پتانسیل تیم‌ها دارد.

سمیه شهبازی، شامگاه(دوشنبه-۱۶ خرداد) در نشست خبری پس از آخرین بازی ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان و کسب پیروزی برابر رقیب سنندجی خود، ضمن تبریک به تیم زارع باتری سنندج برای بازی خوبشان، اظهار کرد: یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود، زیرا موقعیت‌های زیبا و زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. دو تیم با انگیزه به میدان آمدند و این نشان از پتانسیل بالا هر دو تیم داشت.
وی افزود:با اینکه نتیجه برای هر دو تیم در رده‌بندی جدول تاثیری نداشت، اما بازی با کیفیت و پایاپایی را شاهد بودیم. 
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص موقعیت‌های خطرناک و تک به تک زیاد بازیکنانش که ثمری نداشت، توضیح داد: متأسفانه از ابتدای لیگ، یکی از تیم‌هایی هستیم که بیشترین موقعیت‌ها را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، ولی در ضربات آخر با پایین بودن اعتماد به نفس بازیکنان مواجه می‌شدیم. با توجه به اینکه در رقابت‌های آخر فصل هستیم باز هم همین مشکل را داریم و فکر می‌کنم ریشه در اعتماد به نفس بازیکنان دارد.
شهبازی تاکید کرد: بازیکنانم از بهترین‌های ایران هستند. به جرأت می‌گویم تشنه یادگیری و فوتبال بازی کردن هستند و به تک تکشان افتخار می‌کنم. انگیزه درونی آن‌ها باعث شد بازی مساوی را در لحظات آخر به پیروزی برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: تیمی ساختیم که تا این حد متحد و با انگیزه است. با اینکه کمترین قراردادها را میان تیم‌ها بسته‌اند، اما بیشترین غیرت را خرج می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن درباره شاکله تیم در فصل آینده، افزود: فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، چون هنوز با باشگاه حرفی زده نشده است.
انتهای پیام 

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا