ورزش

بازیکنان تیم ملی جدا شدند!

گزارش تمرین یکشنبه در مرکز ملی؛

شاگردان امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز آخرین دستورات تاکتیکی را مرور کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده انجام دومین مسابقه تدارکاتی در فیفادی مقابل تیم آنگولا می‌کند، از ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز یکشنبه جلسه تمرینی خود را در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال زیر نظر امیر قلعه‌نویی و کمک‌های وی آغاز کرد.

بولت زیر مجموعه
سرمربی تیم ملی ایران در ابتدای تمرین دقایقی با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

بولت زیر مجموعه
بازیکنان ایران در ابتدای زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور، مربی تیم ملی مشغول به گرم کردن شدند.

بولت زیر مجموعه
در ابتدای تمرین، آنتونی مانیکونه و رحمان رضایی، دستیاران امیر قلعه‌نویی آیتم‌های تمرینی را چیدند و بازیکنان پس از تمرین اولیه زیر نظر قربانعلی‌پور، در آیتم‌های طراحی شده تمرین حضور پیدا کردند.

1921400

بولت زیر مجموعه
سید پیام نیازمند، حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری، دروازه‌بانان تیم ملی زیر نظر دینکا آلین، مربی گلرهای تیم ملی تمرینات خود را دنبال کردند.

بولت زیر مجموعه
پس از اینکه مراحل گرم کردن تمرین بازیکنان به اتمام رسید، بازیکنان به دو بخش هجومی و دفاعی تقسیم شدند.

بولت زیر مجموعه
بازیکنان بخش هجومی (هافبک‌ها و مهاجمین) زیر نظر سعید الهویی، مطهری، آندرانیک تیموریان و در برخی مواقع خداداد عزیزی تمرینات خود را پیگیری کردند و بازیکنان فاز دفاعی هم زیر نظر مانیکونه و رضایی کارشان را انجام دادند.

1919365

بولت زیر مجموعه
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در بخش بازیکنان دفاعی حضور یافت و عملکردشان را بیشتر از نفرات فاز هجومی زیر نظر گرفت.

بولت زیر مجموعه
پس از اینکه بازیکنان در بخش‌های دفاعی و هجومی تمرینات مربوطه را انجام دادند، در کنار هم ادامه تمرین را دنبال کردند که سعید الهویی تمرینات تاکتیکی را به آنها عنوان کرد و مانیکونه، رضایی، مطهری و … از جریان تمرین بیرون آمدند و امیر قلعه‌نویی نیز نکات لازم را از کنار زمین مطرح می‌کند.

1886577

بولت زیر مجموعه
رامین رضاییان که در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل بلغارستان به میدان رفت و به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد، در حاشیه این جلسه تمرینی حضور دارد و تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی و در مجموعه پک دنبال می‌کند.

بولت زیر مجموعه
وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی دور از تمرینات گروهی است و زیر نظر دکتر شهاب به تمرینات اختصاصی می‌پردازد.

بولت زیر مجموعه
محمد انصاری، بازیکن سابق پرسپولیس که در کلاس A مربیگری در مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کرده، به محل تمرین تیم ملی آمد.

بولت زیر مجموعه
خداداد عزیزی برخلاف تمرینات قبل خیلی در جریان کارهای تاکتیکی حضور ندارد و بیشتر از کنار زمین در حال مشاهده این جلسه تمرینی است.

بولت زیر مجموعه
پیمان یوسفی و مهدی توتونچی، مجریان صداوسیما به‌عنوان مهمان ویژه در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردند که پیمان یوسفی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

بولت زیر مجموعه
تعداد زیادی از بچه‌های خردسال با پیراهن تیم ملی و باشگاهی در حاشیه این جلسه تمرینی حضور یافتند که در نوع خود عجیب بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا