ورزش

بازیکن ازبک پرسپولیس مشکلی ندارد/ فدراسیون استعلام می گیرد

بازیکن ازبکستانی مد نظر پرسپولیس مشکلی برای پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی حسینی درباره حاشیه‌های به وجود آمده درباره حضور قانونی «شرزاد تیموروف» برای پیوستن به پرسپولیس گفت: بازیکن از طریق ایجنت به کادر فنی معرفی شد. پس از تأیید کادر فنی تصمیم به جذب بازیکن گرفته شد. ما به مدارکی نظیر TPI داریم. سپس از باشگاه پاختاکور خواستیم از ایمیل رسمی به ما نامه بزنند و این کارها هم انجام شد. حالا فقط تست پزشکی او و سپس ثبت در سازمان لیگ باقی مانده است.

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس تاکید کرد: پس از تأیید و حضور در سازمان لیگ نیز کارت بازی او را درخواست خواهیم داشت. با این حال بار دیگر از فدراسیون فوتبال ایران خواستیم از فدراسیون ازبکستان استعلام بگیرد که امروز جوابش می‌آید.

او درباره زمان دقیق جدایی تیموروف از پاختاکور تصریح کرد: تاریخ دقیق فسخ قرارداد او با باشگاه ازبکستانی دهم فوریه است. ما هم نامه فسخ او و سپس مدرکی هست که تأیید می‌کند باشگاه تا چه تاریخی فعالیت داشته است را داریم.

حسینی در پایان درباره تعویق دوباره اعلام حکم مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر یادآور شد: آنها قانون R59 را استفاده می‌کنند. قرار بود حکم او جمعه بیاید که تا حالا نیامده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا