ورزش

بازیکن قائم‌شهری علیه نساجی شد!

مدافع مازندرانی گل‌گهر نقش مستقیم در گل پیروزی تیمش مقابل نساجی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال گل‌گهر در حالی به برتری یک بر صفر در ورزشگاه شهید وطنی مقابل نساجی مازندران رسید که تک گل سیرجانی‌ها با ایفای نقش و طراحی یک بازیکن قائم‌شهری به ثمر رسید و مثل دو هفته ابتدایی که مثمر ثمر ظاهر شده بود، این بار هم تاثیرگذار ظاهر شد.

سید ابوالفضل رزاق‌پور که در هفته اول لیگ برتر یکی از پاس گل‌های گل‌گهر مقابل فولاد خوزستان را داده بود و در دومین بازی برابر پیکان هم بارها با ارسال‌های خطرناک و پاس‌های خود موقعیت‌سازی کرد، در دیدار با نساجی هم دوباره روی حملات تیمش نقش داشت.

1915678

این بازیکن قائم‌شهری در هفته سوم اجازه نداد نساجی حتی صاحب یک امتیاز در زمین خودش شود؛ سید ابوالفضل رزاق‌پور که انتقال پرسروصدایی از تراکتور به گل‌گهر داشت، در بازی با نساجی در کنار سانترهای خود، با یک توپ‌گیری توانست تیمش را به گل برساند و علاوه بر آن در فاز دفاعی نیز کم اشتباه کار کرد تا تیمش سومین کلین‌شیت را به دست بیاورد.

رزاق‌پور در جدال با نساجی اجازه نداد موقعیت خطرناکی از سمت او شکل بگیرد و بعضا از زمین حریف توپ‌گیری می‌کرد و قطع توپ داشت که یکی از آنها نیز در ادامه منجر به تک‌گل برتری سیرجانی‌ها شد تا به رده دوم جدول صعود کنند.
عکس: معین نادری

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا