ورزش

باشگاه آلومینیوم: حسینی به آرام‌ترین شکل از داوری بازی پرسپولیس گلایه کرد


باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به محرومیت موقت سرمربی این تیم متنی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد؛ پس از پایان مسابقه با پرسپولیس و در حالی که اعضای تیم فوتبال آلومینیوم هنوز از ورزشگاه آزادی خارج نشده بودند، به شکل عجیبی در کانال مجازی فدراسیون فوتبال این متن منتشر شد: “با اعلام کمیته انضباطی، مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل اظهاراتش علیه داور مسابقه پس از بازی مقابل پرسپولیس با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محر‌وم شد. وی ۴۸ ساعت فرصت دارد از اتهام انتسابی دفاع کند.

مجتبی حسینی پس از پایان بازی، فقط به مدت یک دقیقه با دوربین شبکه سه به‌صورت زنده گفت‌وگو و با کمال احترام و ادب نسبت به داوری صحبت کرد. حتی در طول مسابقه نیز اجازه نداد یک نفر از کادرفنی تیم موضع‌گیری تندی نسبت به داوران داشته باشند.

تمام فوتبال ایران مجتبی حسینی را می‌شناسند و می‌دانند ادبش زبانزد است. همواره با کمال احترام با تمام افراد، به‌ ویژه مسئولان و زحمتکشان در عرصه فوتبال صحبت می‌کند اما اینکه به یکباره اولین ابلاغ محرومیت در فصل جدید متوجه او می‌شود، جای تعجب دارد.

نکته عجیب اینجاست، اگر شخصی مثل حسینی که با متانت نسبت به متضرر شدن در بحث داوری صحبت کرد، به این شکل و با آرامش کامل و دور از بی‌احترامی مصاحبه نداشته باشند، پس چه طور باید صحبت کرد؟ اگر به این شکل است، پس باید مربیانی که در طول مسابقه اخراج می‌شوند یا در نشست‌های خبری مصاحبه‌های تندی نسبت به داوران و ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال موضع‌گیری دارند، باید تا پایان فصل محروم شوند.

با این وجود، باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک امیدوار است مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی، مجددا فیلم مصاحبه حسینی را مشاهده کنند تا نحوه گلایه او نسبت به داوری که آرام‌ترین شکل ممکن را داشت، در صدور مجدد رای لحاظ نمایند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا