ورزش

باورنکردنی: روبیالس دوباره رئیس می‌شود!

هشدار وزیر ورزش اسپانیا

تفسیر دادگاه اداری اسپانیا از حرکت غیراخلاقی لوئیس روبیالس در جریان اهدای مدال قهرمانی جهان به گونه‌ای بوده که دست وزارت ورزش اسپانیا برای برکناری او را بسته است.

به گزارش “ورزش سه”، تصمیم دادگاه اداری ورزش اسپانیا مبنی بر اینکه اقدام لوئیس روبیالس با جنی هرموسو در جریان اهدای مدال قهرمانی جهان یک مورد جدی بوده و نه خیلی جدی، سناریوی جدیدی را باز کرده که در صورت به نتیجه نرسیدن سریع پرونده او، حتی با بازگشت لوئیس روبیالس به پست ریاست فدراسیون به پایان خواهد رسید.

1918901

ویکتور فرانکو، وزیر ورزش اسپانیا، به کادنا کوپه توضیح داد: «روبیالس توسط فیفا به مدت 90 روز تعلیق شده است. اگر این روزها بگذرد و تصمیمی جدی علیه او اتخاذ نشود، روبیالس به پست قبلی خود باز خواهد گشت. طبق نظر دادگاه اداری ورزش، اینجا سوء استفاده از قدرت صورت نگرفته که البته نظر ما چیز دیگری است. از نگاه دادگاه، در قضیه روبیالس، یک تخلف بسیار جدی وجود ندارد. ما این تفسیر را قبول نداریم. دولت چیز دیگری می‌خواست و با این حال، دادگاه تصمیم گرفته که اینطور نیست. اگر تخلف بسیار جدی تعبیر می‌شد، ما می‌توانستیم به راحتی روبیالس را اخراج کنیم اما الان از توان ما خارج است.»

فرانکو در ادامه گفت: «ما قصد داریم تمام مواردی را که دادگاه مطرح کرده، بررسی کنیم. ما در شرایطی هستیم که در آن ورزش اسپانیا به شورای عالی نیاز دارد تا بتواند این قضیه را که بازتاب جهانی داشته، حل و فصل کند. ما نیاز به تصمیماتی قاطع در این مورد داریم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا