ورزش

بایرن در آستانه توافق با ستاره ژاپنی

بایرن مونیخ در آستانه تکمیل انتقال شگفت انگیز هیروکی ایتو از اشتوتگارت است

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که جاناتان تاه از بایرلورکوزن و لوی کولویل از چلسی به عنوان گزینه‌های مدنظر بایرن مونیخ برای خط دفاعی این تیم به شمار می‌رفتند اما در انتقالی ناگهانی، این تیم با هیروکی ایتو مدافع تیم اشتوتگارت به توافق رسیده است.

با توجه به بند آزادسازی 30 میلیون یورویی این بازیکن در قرارداد این بازیکن با اشتوتگارت، بایرن توانسته است به آستانه یک قرارداد کامل برای ایتو برسد، به گفته رسانه‎‌های آلمانی تنها امضای قرارداد رسمی برای انجام این خرید باقی مانده است.

بایرن در آستانه توافق با ستاره ژاپنی

به نظر می‌رسد این قرارداد قرار است در چند روز آینده تکمیل شود. نکته مهم این است که ایتو یک مدافع میانی چپ پا است که به گروهی از مدافعان میانی که چپ پا نیستند می پیوندد. این ویژگی مهم و کیفیت اثبات شده او در بوندسلیگا، علت علاقه بایرن مونیخ به این بازیکن را فاش می‌کند.

جالب اینکه احتمال خرید تاه نیز برای بایرن مونیخ وجود دارد تا باتوجه به حضور دایوت اوپامکانو، ماتییس دی لیخت و کیم مین جائه، این سوال پیش بیاید که وینسنت کمپانی قصد دارد تیمش را با سه مدافع مرکزی به زمین بفرستد یا اینکه او یک مدافع را در لیست خروج قرار خواهد داد؟

هیروکی ایتو که فیفادی با تیم ژاپن نمایش خوبی داشت، در صورت انجام این انتقال به همراه کیم مین جائه دو بازیکن آسیایی تیم بایرن لقب خواهند گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا