ورزش

بایرن در مرز انفجار: ضجه‌های تیمی از هم پاشیده

توخل، متهم شماره یک

تاثیرات شکست مقابل لاتزیو حتی با دفاع توماس مولر از توخل نیز سنگین بود. بایرن تکه تکه شده و هر لحظه باید منتظر یک تصمیم شوکه کننده باشیم.

به گزارش “ورزش سه”، حداکثر فشار و تنش در بایرن و این بحران همچنان در حال افزایش است. در پایان بازی لاتزیو و بایرن مونیخ، بارها و بارها از توماس توخل سوالاتی درباره آینده پرسیده شد. 

مربی گفت: «قبلاً پاسخ داده ام، نگران نیستم. نمی فهمم چرا اصرار می کنید، می خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم.»

1990106

با این حال خبرنگاران حاضر در کنفرانس او ​​را تحت فشار قرار دادند تا جایی که مدیر ارتباطات باشگاه باواریایی مجبور شد مداخله کند: «سوال پرسیده شد و پاسخ روشنی داشت، سوالات دیگری بپرسید.» 

در هر صورت بحث های زیادی در مورد آینده توخل وجود دارد. مربی به نظر غرق شده است و همه فقط منتظر لحظه ای هستند که باشگاه تصمیمی بگیرد که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. بایرن از سال 2019 دو بازی متوالی را نباخته بود و از سال 2015 تاکنون دو بازی متوالی را بدون گل زده به پایان نرسانده بود. آماری که مشکلات واضح تیم را برجسته می کنند.

 و نارضایتی در اطراف توخل موج می زند، تیم او قبلاً سوپرجام و جام حذفی را از دست داده و بوندسلیگا و حالا لیگ قهرمانان نیز در خطر است.

1991065

تیم و هواداران علیه مربی

همه می دانند که رابطه توخل و بسیاری از بازیکنان بایرن چندان مسالمت آمیز نیست. تابستان گذشته، زمانی که سرمربی در مورد کیمیش (یک مهره بزرگ در رختکن) و مفید بودن او در مرکز خط میانی تردیدهای زیادی را ابراز کرد، نارضایتی هایی ایجاد شد.

 هواداران مدت‌هاست که او را متهم می‌کنند که هرگز اوپامکانو (دیروز اخراج شد) را به خاطر اشتباهاتش تنبیه نکرده، بازیکنان سطح بالایی مانند دی لیخت را کنار گذاشته است (یک ناراضی دیگر، دیروز در پایان بازی او از یک نیمکت‌نشینی دیگر بسیار عصبانی بود). هواداران خواهان اخراج سرمربی هستند و بسیاری با توهین نژادپرستانه به اوپامکانو که تحت حمایت توخل محسوب می شود، از حد فراتر رفتند. 

باشگاه در یادداشتی رسمی نوشت: «نظرات نژادپرستانه در رسانه های اجتماعی علیه دایو اوپامکانو کاملاً نفرت انگیز است. بایرن این نگرش ها را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می کند. هرکسی که چنین نظراتی را منتشر کند طرفدار باشگاه ما نیست.»

1991061

آینده از قبل تعیین شده

در واقع پس از خطای اوپامکانو روی ایساکسن که باعث پنالتی شد و سپس ایموبیله آن را تبدیل به پنالتی کرد، توخل بالاخره از مدافع تیمش انتقاد کرد: «به نظر من واضح است که خطا ناخواسته بود، اما متاسفانه حرکتی که او انجام داد نامناسب بود.کمی بیش از حد خشن.»

و اگرچه توخل می گوید که از شغل خود مطمئن است، اشتباهات شاگردش برای او گران تمام خواهد شد. در دو بازی بعدی، بایرن با بوخوم و لایپزیش بازی خواهد کرد: شش امتیاز برای بازگشت اعتماد به نفس لازم است. زیرا مدیران صرفاً نمی خواهند واکنشی فوری را ببینند، بلکه انتظار دارند تیم برای هفته ها در مسیر برد قرار بگیرد و تداوم داشته باشد.

1991062

توماس مولر گفت: «شما می توانید هرچه می خواهید در مورد آینده توخل و هر نوع تحلیلی در مورد او و تیم حدس بزنید اما ما متحد هستیم. ما هر روز با توخل کار می کنیم و با یکدیگر نمی جنگیم. فکر می کنم سوال از ما بازیکنان در مورد آینده مربی اشتباه باشد چون متا مسئول نیستیم و و به نظر من این بی احترامی است. شرایط فعلی آن چیزی نیست که ما می خواهیم، ​​اما ما هر روز برای تغییرش تلاش می کنیم. ما متحد هستیم.»

یا ابن حال حتی مولر هم وقتی از او می پرسند که آیا فکر می کند مربی باید عوض شود، پاسخی نمی دهد. برای اولین بار از فصل 12-2011، بایرن در خطر فصلی بدون جام است. بعید است که توخل تاوان این وضعیت را پس ندهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا