ورزش

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

اولی هوینس:

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که تا هفته آینده در مورد انتخاب رالف رانگنیک به‌عنوان سرمربی تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان نامشخص است. پس از اعلام خبر جدایی توماس توخل در پایان فصل، گزینه اصلی باواریایی‌ها ژابی آلونسو بود که اعلام کرد در بایر لورکوزن می‌ماند. سپس به سمت یولیان ناگلزمان رفتند اما او هم قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد. درنهایت رالف رانگنیک که سرمربی‌گری تیم ملی اتریش را برعهده دارد، تبدیل به گزینه اول بایرنی‌ها شده است.

اولی هوینس در گفت‌وگوی جدیدش در مورد انتخاب رانگنیک گفت: «با او تماس گرفته شده و در حال صحبت هستیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تصمیمی خواهیم گرفت.»

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

روند تصمیم‌گیری چگونه است؟
«ما در حال بحث در مورد این موضوع هستیم و مثلاً اگر یکی از تصمیم‌گیرندگان (اعضای هیئت‌مدیره) با مربی جدید مخالف باشد، او نمی‌آید و ما به سراغ گزینه دیگری می‌رویم. طبیعتاً فقط من نیستم که حق تصمیم‌گیری دارم و هربرت هاینر و دیگران نیز این حق را دارند.»

نظری در مورد ناگلزمان دارید؟
«با او تماس گرفته شد، اما نه از طریق من و رومنیگه، بلکه از طرف مکس ایبرل و کریستوف فرویند، که عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر آلمان در مسابقات یورو موفق باشد، این تصمیم درستی از سوی یولیان بوده است. اگر او شکست بخورد، فاجعه خواهد بود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا