ورزش

بایرن عشق من است، از جایم تکان نمی‌خورم

لئون گورتسکا، ستاره آلمانی بایرن، در یک مصاحبه به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود شایعات گسترده درباره جدایی لئون گورتسکا از بایرن مونیخ این ستاره آلمانی آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان ریخت و گفت به هیچ عنوان قصد جدایی ندارد.

در هفته گذشته گزارش‌های متعدد رسانه‌ای در آلمان مدعی بود که ایجاد تنش در رابطه توماس توخل و گورتسکا باعث شده مدیران بایرن تصمیم به فروش او بگیرند. گفته می‌شد باواریایی‌ها به این ستاره‌شان گفته‌اند در صورتی که پیشنهاد مناسبی برایش دریافت کنند او را واگذار خواهند کرد.

در عین حال بعد از جذب کنراد لایمر توسط بایرن در تابستان جاری به نظر می‌رسید گورتسکا فصل بعد ممکن است به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود.

اما گورتسکا امروز در یک مصاحبه به این شایعات واکنشی صریح نشان داد و گفت جایی نخواهد رفت. او در شروع مصاحبه گفت: ” تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من عاشق باشگاه و شهر مونیخ هستم. من عاشق هواداران بایرنم و می‌خواهم اینجا به فوتبال بازی کردن ادامه بدهدم. ترک باشگاه حتی یک لحظه هم به ذهن من خطور نکرده است”.

ستاره آلمانی که تا سال 2026 با بایرن قرارداد دارد در ادامه با پرسش خبرنگار دیگری درباره شایعات جدایی‌‌اش مواجه شد و گفت: ” فکر کنم به اندازه کافی صریح گفتم. دیگر از این صریح‌تر نمی‌شود”.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا