ورزش

با اعلام الخلیفی؛ پی اس جی در انتظار تغییراتی بزرگ

از کادر مدیریتی تا فنی

ناصر الخلیفی اعلام کرد که هفته بعد شاهد تغییراتی بزرگ در پی اس جی خواهیم بود.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از دلایل تغییر عقیده کیلیان امباپه در مورد پیشنهاد رئال و در نهایت تمدید قرارداد سه ساله با پی اس چی را پیشنهاد عجیب باشگاه پاریسی عنوان کرده اند. اینکه به امباپه قدرتی فراتر از بازیکن داده شده و از او در مورد تصمیماتی چون انتخاب مربی، بازیکن و دیگر اعضای کادر فنی نظرخواهی خواهد شد و او حق رای دارد.
امباپه جمعه عصر بر سر تمدید قرارداد با پی اس جی به توافق رسیده و همان شب نیز لئوناردو از سمت مدیریت ورزشی باشگاه برکنار شد. علت برکناری او را درخواست مستقیم امباپه می دانند. 

 

گویا ستاره فرانسوی هرگز رابطه خوبی با لئوناردو نداشت و از شروط تمدید او، قطع همکاری با مدیر برزیلی بود. قرار است لوئیس کاپوس پرتغالی با نظر امباپه جانشین لئوناردو شود. شایعات زیادی در مورد آینده مائوریسیو پوچتینو هم شنیده می شود و احتمال برکناری او بالاست هرچند امباپه روز گذشته در نشست خبری خود به ستایش از پوچتینو پرداخت تا اینگونه به نظر بیاید که نظرات تغییر کرده و او ماندنی خواهد بود.

 

ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی در واکنش به تغییرات گسترده در کادر فنی و مدیریتی باشگاه به کانال پلاس گفت:« لوئیس کامپوس؟ هفته بعد در مورد تغییرات، خبرهایی جدید اعلام خواهیم کرد. ما یک پروژه ورزشی جدید در نظر داریم و نیاز به تغییراتی بزرگ حس می شود. در مورد کادر فنی الان حرف خاصی برای گفتن ندارم. فعلا در این مورد صحبت نخواهد شد. ما مائوریسیو پوچتینو را به عنوان مربی در اختیار داریم و باید به او احترام بگذاریم. هفته آینده متوجه تغییرات مدنظرمان خواهید شد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا