ورزش

با تایید الهلال؛ رونالدو در یک قدمی لیگ عربستان بود

فهد بن نافل، رییس باشگاه الهلال عربستان می‌گوید کریستیانو رونالدو صرفا به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی به این باشگاه نیامده است.

به گزارش “ورزش سه”، رونالدو پیش از آغاز تمرینات پیش فصل به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که قصد جدایی دارد و در تمام طول تابستان به دنبال باشگاه دیگری بود تا اولدترافورد را ترک کند. 
ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، با باشگاه‌های بسیاری وارد مذاکره شد تا بتواند موکلش را از یونایتد جدا کند اما هیچ یک از این اقدامات در نهایت موفقیت‌آمیز نبود و او مجبور شد در این باشگاه لیگ برتری بماند. 
پیش از این برخی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که الهلال در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات پیشنهادی را به این بازیکن ارائه کرده است اما موفق به جذب او نشد. 


حالا بن نافل مدعی شده است که برخلاف تمامی خبرهای منتشر شده، رونالدو هیچ مشکلی با انجام این انتقال با دستمزد پرداختی دو میلیون پوند در هفته نداشت. 
او به کانال یوتیوبی به نام تامانیا گفت:« بله، ما با رونالدو مذاکره کردیم. مشکل پول یا اصول خاصی که او برای خودش داشت نبود. الهلال می‌تواند ستاره‌های دنیای فوتبال را به خدمت بگیرد اما این تصمیم دادگاه عالی ورزش بود که باعث شد ما موفق به جذب این بازیکن نشویم. ما با وجود این حکم، همچنان به مذاکرات با بازیکنان بزرگ دادیم اما ورود به مراحل پایانی این مذاکرات دیرهنگام انجام شد و این محرومیت وارد فاز اجرایی شد تا ما موفق به جذب رونالدو نشویم.»
اگر رونالدو به باشگاه الهلال منتقل می‌شد، تبدیل به بازیکنی می‌شد که بیشترین دستمزد ممکن را در سراسر دنیای فوتبال دریافت می‌کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا