ورزش

با تایید زلاتان: ستاره پرطرفدار میلان جدا نمی‌شود

زلاتان ابراهیموویچ تایید کرد که رافائل لیائو قرار نیست در این تابستان از باشگاه میلان جدا شود.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد خوب لیائو در ترکیب میلان در طول چند فصل اخیر باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشند و پیش از این از پاری سن ژرمن و چلسی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده شده بود.

با این حال بند فسخ ۱۸۰ میلیون یورویی که در قرارداد او با باشگاه میلان گنجانده شده باعث شده است که شرایط برای جذب این بازیکن بسیار دشوار شود و به نظر می‌رسد که او قرار است فصل آینده هم با پیراهن میلان در رقابت‌های سری آ ایتالیا به میدان برود.

با تایید زلاتان: ستاره پرطرفدار میلان جدا نمی‌شود

زلاتان ابراهیموویچ روز گذشته در نشستی خبری حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوالی درباره آینده این ستاره پرتغالی به خبرنگاران گفت: «او در میلان خواهد ماند. این بازیکن نقش مهمی را در تیم ما ایفا می‌کند و با باشگاه قرارداد دارد و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

به لطف تلاش شرکت ردبرد، ما می‌توانیم بازیکنان قدرتمندی بخریم. امسال سال دوم است و ما باید در جزئیات پیشرفت کنیم. سیستم استعدادیابی خوبی در سراسر دنیا داریم. شما برای خرید هر بازیکن باید روند خاصی را طی کنید. چیزی که مهم است این است که هر بازیکن کارنامه خوبی داشته باشد که ما آن را در نظر گرفتیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا