ورزش

با حضور ۵۰ تیم بزرگ: تاریخ شروع سوپرلیگ مشخص شد

سوپرلیگ قرار است از سپتامبر سال ۲۰۲۵ با حضور تیم‌های مطرح اروپایی آغاز شود.

به گزارش “ورزش سه”، مدیران سوپرلیگ پس از رای دادگاه در پرونده مقابله با یوفا، گفتگو با باشگاه‌های اروپایی را بیشتر کرده است و به گفته انس لغراری، دبیرکل سوپرلیگ تیم‌های بیشتری برای پیوستن به این لیگ متقاعد شده‌اند.

لغراری در مورد وضعیت سوپرلیگ گفت:«۲۰ تیم باانگیزه و ۳۰ تیم دیگر تقریباً برای بازی در سوپرلیگ راضی شده‌اند. ما می‌توانیم از همین فردا شروع کنیم. البته به دلایلی قرار است سپتامبر ۲۰۲۵ لیگ را آغاز کنیم. هدف ما این است که این کار را با بهترین تیم‌های اروپا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی انجام دهیم.

1981930

باشگاه‌هایی هستند که به‌طور خصوصی و در پشت پرده قرارداد را امضاء کرده‌اند اما علنا با آن مخالفت کرده‌اند. باشگاه‌هایی هم هستند که سوپرلیگ فوتبال را انکار می‌کنند اما در یورولیگ بسکتبال حضور دارند(اشاره به بایرن مونیخ).

ما نمی‌توانیم لیستی از باشگاه‌هایی که با سوپرلیگ موافقت کرده‌اند را اعلام کنیم چون نمی‌خواهیم آنها را در معرض خطرات یوفا قرار دهیم.»

1981931

به گفته منابع آاِس، حکم اعلام‌شده درباره سوپرلیگ واضح و صریح است اما دادگاه روز ۱۴ مارس می‌تواند به همه خطراتی که هنوز از سوی یوفا وجود دارد پایان دهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا