ورزش

با رفتن ژاوی: این بازیکن بارسا دیگر فروشی نیست

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، روی ادامه حضور فرانکی دی یونگ در این تیم تاکید دارد.

به گزارش “ورزش سه”، دی یونگ از زمان پیوستن به بارسلونا توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و در ترکیب آنها تاثیرگذار باشد اما شرایط مالی باشگاه بارسا و البته نظر مربیان باعث شده است که بارها در طول همین مدت در فهرست فروش قرار بگیرد.

مدیران بارسلونا پیش از این با باشگاه منچستریونایتد برای انتقال او به لیگ برتر انگلیس به توافق رسیده بودند که با مخالفت این بازیکن روبرو شد و پیش از این گفته شده بود که ژاوی هم دیگر تمایلی به همکاری با او ندارد و احتمال جدایی از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بسیار زیاد است.

با رفتن ژاوی: این بازیکن بارسا دیگر فروشی نیست

اما به نظر می‌رسد که جدایی این مربی جوان از بارسا باعث شده است که شرایط برای به صورت کلی فرق کند و روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که فلیک به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم مدیران این باشگاه اعلام کرده که روی حضور این ستاره هلندی در ترکیب تیمش حساب می‌کند.

این در حالی است که او فصل گذشته نتوانست عملکرد چندان خوبی برای بارسا داشته باشد و مصدومیت‌های متعددش باعث شد که مدتی طولانی از ترکیب این تیم دور بماند اما فلیک امیدوار است که بتواند او را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا