ورزش

با ماسک محافظ در ال‌کلاسیکو : رودیگر 20 بخیه خورد

مدافع رئال به بارسا می‌رسد

آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، آنتونیو رودیگر که در دیدار شب گذشته رئال مادرید گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند، با توربین، دروازه بان شاختار دونتسک، برخورد کرد و برای بند آمدن خونریزی، 20 بخیه را تحمل کرد. او بلافاصله به رختکن منتقل شد ولی خیلی زود قصد بازگشت داشت که پزشکان رئال مانع او شدند. 

رودیگر در پایان بازی و هنگام خروج از ورزشگاه در پاسخ به خبرنگاران گفت که حالش خوب است و کارلو آنچلوتی هم گفت که رودیگر مشکلش جدی نیست اما هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که او به ال‌کلاسیکو خواهد رسید یا خیر. طبق ادعای آاس، امروز پزشکان بررسی دقیق تری روی ناحیه مصدوم او انجام دادند و مشخص شد که مشکلش جدی نیست و اگر همه چیز خوب پیش برود، او یکشنبه می تواند با ماسک محافظ صورت برابر بارسا قرار بگیرد. 

رودیگر در چلسی هم که بود در مقطعی از ماسک محافظ صورت استفاده می کرد. رودیگر بارها گفته است که الگوی او په په، ستاره سابق رئال مادرید و حال حاضر پورتو، است و همان سبک جنگندگی او در میدان را دوست دارد.

مدافع آلمانی رئال، ساعاتی پس از بازی با انتشار عکس زیر در استوری اینستاگرامش نوشت:«ما زنده‌ایم.»

رودیگر سپس عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:«چیزی که نکشدتان، شما را قوی‌تر می‌کند. من خوبم و از همه پیام های حمایتی شما تشکر می کنم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا