ورزش

با گل‌های بلینگام همه جام‌ها را می‌بریم

تمجید کاپیتان از جود

دنی کارواخال معتقد است جود بلینگام اگر به همین روند ادامه دهد، به رئال کمک می کند عناوین قهرمانی را یکی پس از دیگری به دست بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید روز گذشته با راحتی در برنابئو از سد اوساسونا گذشت و صدر لالیگا را حفظ کرد. بازهم ستاره رئال در این بازی جود بلینگام بود که دبل کرد و تعداد گل هایش در لالیگا را به هشت افزایش داد. پاس گل اول بازی را دنی کارواخال به بلینگام داد تا زمینه برای یک برد پل گل هموار شود.

1937448

وقتی از کاپیتان رئال در مورد پاس گلش سوال شد، گفت: «اگر بازی برابر سوسیداد که کوفتگی عضلانی داشتم را نادیده بگیریم، در دیگر بازی های فصل کاملا آماده و سرال بوده‌ام. فکر می کنم الان در یکی از بهترین فرم‌های دوران فوتبالم هستم. با پاس گل به تیم کمک کردم تا پیروز شویم و دروازه نیز بسته ماند. دیگر بهتر از این نمی شد.»

1937144

حس عالی از تشویق شدن توسط هواداران: «تصور کنید درون زمین نام شما را صدا بزنند و مرتب تشویق شوید. این حسی فوق العاده است که البته فقط مربوط به دیروز نیست. هواداران همیشه به من لطف داشته اند و همواره حمایتشان را حس کرده ام. امیدوارم برای سال های بیشتری بتوانم باعث شادی این هواداران شوم.»

درخشش بی‌نظیر جود بلینگام: «جود نشان داده چه بازیکن بزرگی است و امیدارم همین روند خوب را ادامه دهد. اینکه گل بزند و به ما کمک کند. جود با این روند احتمالا باعث خواهد شد، همه جام ها ببریم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا