ورزش

با یک شادی جدید: رونالدو همه را غافلگیر کرد

ترکیب خوشحالی همیشگی با خوابیدن ایستاده

رونالدو در دیدار برابر الفیحاء سبک جدیدی از شادی پس از گل را به نمایش گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف تصور، النصر در جدال برابر الفیحاء کار سختی داشت و شاگردان لوئیس کاسترو به سختی و به لطف تک گل کریستیانو رونالدو موفق شدند از سد حریف خود عبور کنند تا برای بازی دور برگشت، کار به مراتب راحت‌تری داشته باشند.

در شرایطی که بازی تا دقیقه هشتاد با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، روی حرکت دو ستاره خارجی النصر، این تیم موفق شد قفل دروازه الفیحاء و ولادیمر استوکوویچ را باز کرده و از تیم میزبان پیش بیفتد.

در شرایطی که بروزوویچ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک پاس هوایی در عمق رونالدو را صاحب موقعیت کرد و او از جلو کشیدن ولادیمر نهایت استفاده را برد و توپ را از بالای سر این دروازه‌بان عبور داد تا بازی یک بر صفر شود.

این نخستین گل رونالدو در سال 2024 میلادی بود. گلی که او را به رکورد تاریخی و جاودانه 23 سال گلزنی مداوم رساند و شاید همین موضوع سبب شد تا فوق ستاره، خوشحالی جدیدی را به نمایش بگذارد.

رونالدو پس از گلزنی، به کنار زمین دوید و انگشت دستش را به مانند همیشه و برای استارت خوشحالی معروف Siuuu… در هوا چرخاند و حتی به هوا نیز بلند شد اما در لحظه فرود به جای اینکه به پشت بچرخد و پاها و دستانش را باز کند، شادی خود را تغییر داد.

ویدئو: 324672
1991046

کریستیانو که این بار بدون چرخش، فرود آمده بود، دستانش را روی سینه قفل کرد و چشمانش را بست تا شادی خوابیدن ایستاده را به اجرا بگذارد که پیش از این و در آخرین روزهای حضور در منچستر یونایتد و پیش از حضور در النصر آن را به نمایش گذاشته بود.

1991045

خوشحالی جدید رونالدو باعث گمراهی هواداران النصر شد و زمانی‌که CR7 به هوا برخاسته بود، طرفداران این تیم به هنگام فرود فریاد Siuuu… را به زبان آوردند اما کاپیتان تیم ملی پرتغال شادی جدیدی را رو کرد تا همه را غافلگیر کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا