ورزش

بحران با ۳ گل خورده توسط رقیب عابدزاده!

پونفرادینا در یک قدمی سقوط؛

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در روز شکست تیمش مقابل اوویه‌دو نیمکت‌نشین بود.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب بازی‌های هفته سی و هشتم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که برخلاف هفته‌های گذشته امیر عابدزاده را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در استادیوم نوئوو کارلوس تارتیره مقابل رئال اوویه‌دو رده یازدهمی قرار گرفت.

یاران عابدزاده که طی پنج هفته گذشته لالیگا ۲ هیچ بردی به دست نیاورده و سه تساوی و دو شکست داشتند، در مسابقه امروز هم نتوانستند به این بحران پایان بدهند و با وجود برتری در نیمه اول مقابل اوویه‌دو، در نهایت بازنده زمین را ترک کردند تا در آستانه سقوط از این رقابت‌ها قرار بگیرند.

تیم فوتبال پونفرادینا علی‌رغم اینکه در نیمه اول دیدار مقابل رئال اوویه‌دو به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کرد، تا دقیقه ۶۴ سه گل دریافت کرد تا پس از باخت چهار گله هفته قبل، رقیب عابدزاده نیز نمایش ناموفقی داشته باشد و این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شود.

یاران عابدزاده با شکست ۳ بر ۲ در دیدار خارج از خانه امشب مقابل رئال اوویه‌دو ۳۶ امتیازی و در رتبه بیستم جدول لالیگا ۲ اسپانیا ماندند تا در حال حاضر بخاطر اختلاف ۹ امتیازی با تیم رده هجدهمی خیخون و منطقه بقا، کار سختی در چهار هفته پایانی برای بقا داشته باشند.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در این فصل ۳۰ بازی در لالیگا ۲ اسپانیا انجام داده و در ۱۰ مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته، پس از ۲۰ مسابقه دوباره امروز مقابل رئال اوویه‌دو نیمکت‌نشینی را تجربه کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا